Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Alcatel-Lucent - IP alapú telefonos megoldások

Megoldásaink

OXO Connect

Egyszerű, robusztus, jól felépített: minden egyben, ami szükséges a kiváló minőségű kommunikációhoz. Az új generációs OXO Connect az OmniPCX Office továbbfejlesztett verziója, mely akár 300 felhasználó kiszolgálására is képes. A készülék ötvözi a szimpla telefóniát a UC (Unified Communications) megoldásokkal, felhasználóbarát és a felhőalapú szolgáltatások terén is kiemelkedő.

  • Felhő alapú, valós idejű UC szolgáltatások
  • Teljes körű iparági vezetékes és vezeték nélküli telefónia
  • Továbbfejlesztett mobilitás, így a felhasználók bárhol és bármikor tudnak kapcsolódni
  • Hatékonyság növelése az irodai munkában: ügyfél üdvözlő hangposta és integrált hívásátirányítás, amely növeli a szakmai megítélést és a vevői elégedettséget
  • Egyedülálló költségcsökkentő hálózati infrastruktúra

OmniPCX Enterprise

Az OmniPCX Enterprise kommunikációs rendszer az Alcatel-Lucent több évtizedes fejlesztési és gyártási tapasztalatának gyümölcseként világszínvonalú üzleti kommunikációt biztosít első sorban közepes- és nagyvállalatok számára. Teljes körű szolgáltatást nyújt, javítja a kommunikációt, növeli a termelékenységet, egységes és átfogó kommunikációval jelentősen megkönnyíti az ügyfélszolgálat munkáját. A stabil és megbízható készülékek számtalan hasznos funkcióval rendelkeznek, hozzájárulva ezzel a hatékony és gazdaságos kommunikációhoz. Az Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise egyaránt alkalmas az egyetlen telephellyel rendelkező, illetve a nagy területen elterülő vállalatok (campusok), vagy az egymástól távoli egységekből álló szervezetek igényeinek kielégítésére 50-től akár 50.000 felhasználóig. A rendszer kapacitástól és földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül egyetlen menedzsment-terminálról felügyelhető és üzemeltethető. Egyszerre rendelkezik natív VoIP és hagyományos telefonrendszer képességekkel, így a felhasználók maguk dönthetik el, hogy milyen rendszert alakítanak ki: hagyományosat, tisztán VoIP-alapút, esetleg ezek tetszőleges ötvözetét. Az OmniPCX Enterprise tartalmazza mindazon funkciókat, amelyek elvárhatók egy ilyen nagyságú, összetett rendszertől:

  • Integrált üzenetkezelés (hangposta, e-mail, fax) támogatása
  • VoIP
  • Multimédiás Contact Center
  • IVR
  • Üzleti CTI alkalmazások
  • Hotel funkcionalitás
  • Home Worker funkcionalitás
Az OmniPCX Enterprise teljes körű szolgáltatást nyújt, javítja a kommunikációt, növeli a termelékenységet, emellett az egységes és átfogó kommunikációval jelentősen megkönnyíti az ügyfélszolgálat munkáját. A stabil és megbízható készülékek számtalan hasznos funkcióval rendelkeznek, melyek nagyban hozzájárulnak a hatékonysághoz és gazdaságos kommunikációhoz.

Előnyök

Professzionális szakértelem

A komoly múlttal és tapasztalattal rendelkező gyártó időtálló, jövőbiztos megoldásokat kínál. A hosszú távon is jó műszaki alapoknak köszönhetően mind hardver, mind szoftver szinten, a végberendezések megtartásával, költséghatékonyan modernizálható rendszerek érhetők el.

Egyedi igényeket kiszolgáló megoldások

A felhasználó egyedi igényei alapján, rugalmasan, technológiákat vegyítve kiépíthető rendszerek, műszaki paraméterek és költségek figyelembe vételével, kompromisszumok nélkül.

Korszerű megoldások

Az IP alapú struktúrák mellett hagyományos rendszerre, hagyományos végpontokra is korszerű megoldásokat kínál a gyártó.

Költséghatékony üzemeltetés

A kontrollálható, menedzselhető hívásoknak köszönhetően mérsékelhetjük vállalkozásunk telefonköltségeit, a rugalmasan, könnyen üzemeltethető megoldások, és időtálló rendszerek pedig jelentős mértékben hozzájárulnak kiadásaink csökkentéséhez.

Jobb ügyfélkiszolgálás

A mobilitás, illetve mobil mellék funkció segítségével ügyfeleink számára irodán, de akár telephelyen kívül is elérhetővé válhatunk.

Univerzális felhasználói licensz (OXO Connect)

Az OXO Connect egy lényegesen leegyszerűsített, univerzális felhasználói licensz modellel jár együtt, mely egyszerűsíti az OXO Connect konfigurálását és átalakítását. A telefonkészülék leszerelhető és univerzális felhasználói licensze újrahasználható más típusú telefonok esetében is (egyéb erőforrásokat – IP kártya, készülékek – be kell szerezni!). Átjárást biztosít különböző mellékek között plusz licenszköltség nélkül. A megoldás az alábbi már létező licenszeket helyettesíti:

  • Digitális felhasználó
  • Analóg felhasználó
  • IP felhasználó
  • SIP basic felhasználó (*2)
  • DECT felhasználó
  • IP mobil felhasználó (WLAN)
  • PIMphony IP Media

Vállalati rendszerbe integrálható eszközök

Az Alcatel-Lucent megoldásai javítják a vállalati kommunikációt, így fokozva a munkavégzés hatékonyságát és rugalmasságát.

Funkciók

Mobilitás (On-site mobility)

A DECT és Wi-Fi hálózatnak köszönhetően, telefonos hálózat kiépítése nélkül érhető el a telephelyen belüli mobilitás.

Mobil mellék funkció (Off-site mobility)

A mobil mellék funkció biztosítja a telephelyen kívüli mobilitás lehetőségét.

Központilag menedzselhető adatbázisok

A rendszer lehetővé teszi az adatbázisok könnyű elérhetőségét, például a vállalati rendszerbe integrált mobil készülékről elérhetővé válik a céges telefonkönyv.

Az LDAP (könnyű címtár elérési protokoll) egy kliens-szerver protokoll, címtár szolgáltatás eléréséhez, mely TCP/IP vagy más kapcsolat orientált átviteli szolgáltatást használ. A címtár tulajdonképpen egy adatbázis, amely egy részletesebb, tulajdonság alapú információkezelést biztosít. Széles körben képes sokszorosítani az információkat, növeli az elérhetőség és a rendelkezésre állást, míg a válaszadást csökkenti.

Wi-Fi-re kapcsolható végberendezések, rendszerek

Az IP alapú készülékek Wi-Fi-re kapcsolhatók, így biztosítva a könnyű és gyors elérhetőséget és adatátvitelt.

Saját DECT hálózat

A DECT hálózat növeli az alkalmazottak elérhetőségét, megkönnyíti a felhasználókkal való kommunikációt, valamint javítja az ügyfélszolgálatot a vállalati telefóniához való akadálytalan hozzáférés biztosításával. A hálózat továbbá biztosítja a felhasználói mobilitást és az állandó elérhetőséget.

IP telefon és IP Softphone

Az Alcatel-Lucent készülékei jobb ügyfélkiszolgálást biztosítanak a vállalatok számára, támogatják a home office-t és mobilitásuknak köszönhetően hozzájárulnak a felhasználókkal való minőségi kapcsolattartáshoz.

Hot desking (OXO Connect)

A Hot Deskting a felhasználók között engedélyezi az előre meghatározott telefonok, úgynevezett „helyek” megosztását. Ezek a helyek on demand használatosak, amit egy Hot Desking felhasználó hitelesít. Minden egyes OXO Connect két díjmentes Hot Desking felhasználóval jár együtt.

A felhasználói lista egészen 200 főig bővíthető és 50-es csomagban rendelhető. Költséghatékony olyan szervezet számára, amelynek tagjai eltérő időpontokban dolgoznak, nincs hozzárendelt asztal és telefon, így a dolgozók bármelyik szabad asztalnál végezhetik munkájukat.

Rainbow ready (OXO Connect)

Az Alcatel-Lucent Rainbow egy felhőalapú szolgáltatás, amely lehetővé teszi a névjegyek kezelését, az azonnali üzenetküldést, az audio és videó hívást, a távoli képernyőmegosztást, a fájlmegosztást és még számos hasznos felhasználói módot. Az OXO Connect és a Rainbow közti integráció biztosítja a „click to call” hívás módot, valamint kiváló hangminőséget, rugalmas felhasználást és telepítést kínál egy felhő alapú rendszerben.

AZ ÖN TERMÉKMENEDZSERE PÁLINKÁS PÉTER!

Telefonszám:  +36 (1) 452 2726
E-mail: palinkas.peter@young.hu 

Ajánlatkérés vagy kérdés esetén keresse kollégánkat!

Termék katalógus

TörlésKijelöltek összehasonlítása