Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Alcatel-Lucent - Unified Communications

Megoldások

OpenTouch

Az OpenTouch 2.1 a mobilitás mentén készült. Mindegy, hogy a munkatársak éppen hol tartózkodnak, a kommunikáció közöttük mindig tökéletes lesz, a munka pedig élmény, hiszen akár okostelefonjukon vagy tabletjükön is intézhetik a fontos ügyeket. Mindezt pedig kiemelkedő multimédiás funkciók teszik lehetővé számukra.

Hogyan támogatja az OpenTouch 2.1 az üzleti növekedést?

  • Az új munkakörnyezet nagyobb dolgozói elkötelezettséget eredményez.
  • Vizuális és valósidejű együttműködést tesz lehetővé a csoportok számára.
  • Többcsatornás kommunikációt biztosít az ügyfelekkel és a partnerekkel.
  • Egységes felhasználói élményt nyújt - legyen szó asztali vagy DECT készülékekről, softphone megoldásról vagy mobil eszközökről.
  • Használatával a munkatársak gyorsan és egyszerűen oszthatják meg egymással a munkájukhoz szükséges dokumentumokat, adatokat - bárhol, bármikor.
Az OpenTouch megoldás egyedülálló tulajdonságaival támogatja a vállalati kommunikációt, NFC képességgel, Contactless Call Shift és OpenTouch Conversation Web funkcióival, valamit integrációs lehetőségeivel kivételes és személyre szabott üzleti kommunikációt és felhasználói élményt biztosít.

Fax szerver megoldások

A fax szerver megoldásnak köszönhetően az üzenetek azonnal a levelezési rendszer postaládájában landolnak, melyet így egyszerűen átmenthet vagy továbbküldhet anélkül, hogy papírra lenne szüksége. A szerver kompatibilis a leggyakrabban használt formátumokkal (doc, pdf, tiff, stb.)

Előnyök

Hatékony digitális kommunikáció

A Unified Communications megoldásai hatékonyabb és együttműködőbb digitális kommunikációt nyújtanak az egész vállalkozás számára, támogatják a csoportmunkát, az egyszerű és biztonságos fájlmegosztást, valamint videobeszélgetés és konferenciabeszélgetés funkcióval is rendelkeznek.

Folyamatos és érdemi jelenlét információ

Az OXO Connect PIMphony megoldásának segítségével és a Microsoft Outlook használatával egyetlen névjegyzékben tárolhatja és láthatja a különböző közösségi oldalakon lévő kapcsolatait, illetve a hozzájuk tartozó jelenléti információkat.

Költséghatékony megoldások

A Unified Communications megoldásai lehetővé teszik néhány fős, de akár nagyobb méretű konferenciabeszélgetések lebonyolítását, videóbeszélgetést, valamint a fájlok biztonságos megosztását anélkül, hogy elhagyná az irodáját, vagy sok-sok kilométert tenne meg egy találkozó miatt, így a rendszer használatával idő és utazási költség spórolható meg.

Üzleti információk és adatok védelme

Mivel a kommunikáció saját szerveren keresztül történik, biztosított az adatok védelme. Nem kerülhetnek ki adatok, információk, mint esetleg egy skype-on szervezett megbeszélés esetén.

Gazdag felhasználói élmény

A kibővült kapcsolati médiának köszönhetően színesebbé válik a kommunikáció, telefonhívás, videóhívás, chat és fájlmegosztás formájában.

Funkciók

OpenTouch Conversation One

Az OpenTouchTM Conversation egy interaktív szoftver ill. interfész, amely illeszkedik az OpenTouchTM kommunikációs platformhoz.

Segítségével virtuális és interaktív kapcsolatot hoz létre az alkalmazottak között, a telefonálás mellett chat, videohívás, fájlmegosztás funkciók bővítik a kommunikációs élményt. Megfelelő biztonsági protokollon keresztül külső résztvevő is meghívható konferenciahívásba.

Mit nyer vele?

  • Könnyen kezelhető felhasználói felülete intuitív és vonzó a munkatársai számára, megadja a szabadságot, mivel saját eszközeiket használhatják.
  • Mindemellett biztosítja a szükséges védelmi szintet ls könnyű kezelhetőséget az informatikai vezetők számára.
  • Hatékonyabb és együttműködőbb beszélhetések az egész vállalkozás számára.

OpenTouch Contactless Call Shift

Az NFC (Near Field Communications, azaz rövid hatótávú kommunikációs technológia) és a Contactless Call Shift megoldások mobilitási lehetőséget nyújtanak munkahelyén. Segítségével a hívások könnyedén átvihetőek különböző eszközök között: asztali készülékről okostelefonra, és fordítva is - egyetlen gomb megnyomása nélkül. Növeli a produktivitást, a minőségi interakciókat, valamint az alkalmazottak koncentrációját azáltal, hogy kényelmet és félrevonulási lehetőséget biztosít az irodában, ha szükség van rá. Az OpenTouch megoldások a multimédiás alkalmazásnak köszönhetően az alkalmazottak között lehetővé teszik a virtuális és interaktív kapcsolatot. Az NFC és a Contactless Call Shift megoldásainak köszönhetően könnyedén átviheti hívásait az asztali készülékről okostelefonjára, ezzel páratlan felhasználó élményben lehet része.

OpenTouch Conversation Web

Az OpenTouch Conversation Web funkció a WebRTC technológiát felhasználva lehetővé teszi a kiváló minőségű webkonferencia hívásokat böngészőn keresztül, így a céges és nem céges felhasználók is együttműködhetnek az internet használatával. A funkció cégen belül, azaz telephelyen, illetve külső konferenciákhoz is alkalmas. Az audióbeszélgetések lebonyolíthatók konferencia híd betárcsázása vagy plusz szoftver letöltése nélkül. Bárhonnan és bármilyen telefonról vagy WebRTC keresőből csatlakozhatnak a résztvevők úgy, hogy a biztonságos együttműködés és a plusz költség nélküli internet előnyeit élvezik.

AZ ÖN TERMÉKMENEDZSERE PÁLINKÁS PÉTER!

Telefonszám:  +36 (1) 452 2726
E-mail: palinkas.peter@young.hu 

Ajánlatkérés vagy kérdés esetén keresse kollégánkat!

Termék katalógus

TörlésKijelöltek összehasonlítása