Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Panasonic - IP hibrid és IP alközpontok

Hatékony és rugalmas vállalati kommunikáció!

Az NS család ötvözi magában a hagyományos technológiát az IP alapú kommunikációval és az arra épülő modern szolgáltatásokkal, így lehetővé teszi a költséghatékony, gyors fejlesztést, bővítést. Egyszerű hangüzenet kezeléssel, beszélgetésrögzítéssel, hangposta rendszerrel és mobil telefon integrációval támogatja a napi működést. Javítja a munkavégzés rugalmasságát és hatékonyságát!

Megoldásaink

KX-NS500

A KX-NS500 egy kiváló minőségű kommunikációs technológiával rendelkező, napi működést költséghatékonyan támogató megoldás, amely képes együtt nőni a vállalattal - kedvező áron beszerezhető és gyorsan telepíthető. Az intelligens hibrid alközpont egy elérhető árú rendszer kis- és középvállalkozások számára. Rugalmasan, a konkrét követelményekhez igazodva konfigurálható és bővíthető. A fejlett funkcionalitású KX-NS500 alapkiépítésben hat analóg fővonallal és 18 mellékállomással (16 analóg hívószámkijelzés + 2 digitális rendszermellék) rendelkezik, amelyek száma, bővítőegységekkel 128 analóg/digitális ÉS 128 IP mellékig növelhető. Beépített alkalmazásokkal (CRM rendszerrel való integrálási lehetőség, call center megoldás, mobil megoldás, integrált beszélgetésrögzítés és fejlett hangposta rendszer) javítja a munkavégzés rugalmasságát és hatékonyságát, valamint növeli az ügyfélelégedettséget.

A KX-NS500 tulajdonságainak köszönhetően a munkavégzés történhet otthonról és az irodából is. Ezt a rugalmasságot támogatja a mobiltelefon integráció, az asztali telefon és softphone használata ugyanazzal a telefonszámmal, a többcellás dect-rendszer, az egyidejű hívásfogadás az azonos csoporthoz tartozó telefonokon és a hívás hatótávolságának kibővítése.

KX-NS1000

A KX-NS1000 egy IP technológiára épülő, integrált és nagy teljesítményű egységes kommunikációs és együttműködést támogató komponenssel, hangüzenet szolgáltatással és automata híváskezelő rendszerrel rendelkező kommunikációs szerver, mely a telefonkészülékek, tartozékok és kiegészítő alkalmazások széles tárházával együtt biztosítja, hogy a rendszer mindennemű üzleti kommunikációs igénynek megfeleljen, és hozzájáruljon a közepes és nagyvállalatok árbevételeinek növekedéséhez.

A készülék kategóriájának legkiválóbb hangminőségét kínálja, kapacitása pedig igény szerint bővíthető, így egy hatékony, rugalmas, egyszerű és produktív VoIP kommunikációs megoldás alapját képezi. A nagy teljesítményű számítógépes telefonintegrációnak köszönhetően az KX-NS1000 számos ügyfélkapcsolati adatbázissal képes együttműködni, így maximalizálja az ügyfelek adatainak naprakészen tartását. A KX-NS1000 akár 1000 felhasználót is támogat egy teljesen átlátható hálózatban, míg Q-SIG hálózati támogatása maximum 8000 felhasználóban maximalizált.

KX-NSX2000

A gyártó legújabb központja a felső, enterprise kategóriát célozza meg a 2000 IP mellék kapacitással, az olyan üzleti folyamatokban nagyon fontos lehetőségekkel, mint a redundáns hot-standby üzemeltetés, az LDAP integráció. A korábban KX-NS1000-nél bevezetésre került szolgáltatások (pl. Integrált beszélgetésrögzítés, mobil mellék, Egységes üzenetkezelés (UC) ) természetesen itt is működnek. A központ alapkiépítésben 100 IP mellékre van előkészítve. Újdonság a Panasonic-nál, hogy ennél a központnál bevezették az éves támogatási díjrendszer és a távoli hozzáférés is opcionálisan rendelhető.

KX-HTS32

A nagy sikerű és népszerű TES824 analóg 3/8-as központ és az IP technológia rohamos térnyerése ösztönözte a gyártót arra, hogy készítsen egy olyan központot, melyet a TES824-es szegmensben értékesíthet, de modern szolgáltatásokkal és IP lehetőségekkel is el legyen látva. A központ kiváló megoldás lehet a KKV szektorban azoknak a cégeknek, akik rendelkeznek jelenleg analóg hálózati struktúrával (esetleg analóg központtal) vagy strukturált hálózattal. A kis központ egy all in one megoldás azon cégek részére, akik szeretnének mobil készülékeket integrálni az alközponthoz, úgy hogy nem kívánnak külön WiFI AP -t beüzemelni. A központ tartalmazza a 4 csatornás automata kezelő funkciót, 4 analóg fővonali portot, 8 analóg melléket, 6 SIP vonalat a szolgáltató felé, és 12 SIP melléket. Az analóg és az IP technológia dinamikusan felhasználható és keverhető a maximális kapacitásokon belül. Analóg trönk, mellék és kaputelefonkártyával bővíthető az alaprendszer.

Előnyök

Modulárisan, funkcionálisan bővíthető megoldás

A nyílt szoftvertechnológián alapuló NS szerver fejlesztőbarát megoldás, mely a SIP-technológiát a CSTA-, és TAPI-interfészekkel ötvözi. Ezáltal nyitott fejlesztői környezetet hoz létre, amely külső gyártók számára is lehetővé teszi alkalmazások fejlesztését, további speciális funkciók létrehozása érdekében. Ez minimálisra csökkenti az új szoftveralkalmazásokhoz szükséges járulékos beruházás költségét. A legtöbb esetben a már meglévő felhasználói alkalmazások könnyen integrálhatóak a rendszerrel.

Analóg, digitális infrastruktúra megtartása

Előnyös azoknak a cégeknek, akik szeretnék megtartani meglévő (analóg, digitális) infrastruktúrájukat, de nyitottak a jövőbeni IP alapú megoldásokra is.

Megtakarítás a kommunikációs és hálózati költségek terén

Vállalata üzleti ügyleteinek lebonyolításához szükséges költségeket jelentősen csökkentheti az NS szerverek költséghatékony megoldásaival.

Kisebb működési költség

A legtöbb alközpontgyártóval szemben a Panasonic IP és IP hibrid készülékei jóval alacsonyabb induló beruházást igényelnek, mellyel nem szükséges a teljes infrastruktúra átalakítása. Emellett az IP hibrid alközpontok alacsony működési költsége jelentősen csökkenti vállalata kiadásait. Az üzemeltető az IP-hálózaton keresztül bárhonnan felügyelheti az önálló vagy hálózatban működő NS rendszereket. A több telephellyel rendelkező vállalatok esetében ez alacsonyabb költségeket eredményez a távolsági kommunikációban a meglévő nagy kiterjedésű (WAN) vállalati IP-hálózatok kihasználásával, illetve menedzselt VPN-szolgáltatás igénybevételével.

Kiváló minőségű kommunikációs technológia

A költséghatékony üzemeltetés mellett az NS termékcsalád prémium minőségű kommunikációs technikával biztosítja a sikeres és hatékony vállalati kommunikációt. Kiváló hangminőséget, mobilitást és integrációs lehetőséget biztosít. A híváselosztás, a központi üzenetkezelés, a konferenciahívások és a mobiltelefon-integráció továbbfejlesztésével virtuális csoportok hozhatók létre több, hálózatra csatlakoztatott telephely bevonásával, és így az erőforrások megosztása is hatékonyabbá tehető.

SIP/ISDN/analóg fővonal

A SIP-fővonali interfész segítségével a vállalatok az egységes kommunikációs rendszereikkel növekvő számú SIP-alapú internetes telefonszolgáltatóhoz (ITSP) csatlakozhatnak, és kedvező tarifák mellett, menedzselt szélessávú IP hálózaton keresztül telefonálhatnak. ISDN alap- és primer sebességű csatolófelületek és analóg fővonalak is rendelkezésre állnak egy opcionális, közvetlenül a rendszerbe illeszthető interfészkártya használatával.

Sokoldalúság

A vállalati kommunikáció számos médiumon keresztük zajlik, így szóban, üzenetküldéssel, e-mail küldéssel vagy beszélgetés keretében. Az NS szervereknek köszönhetően az összes technológia egyetlen rendszerben kezelhető, hogy a felhasználók mind tisztában legyenek azzal, hogyan tudják elérni a megfelelő személyeket; ehhez a rendszerben folyamatosan frissített, jelenlétre vonatkozó információk nyújtanak segítséget. A főbb kommunikációs csatornák egyetlen közös rendszerbe integrálása időmegtakarítást és hatékonyságnövelést eredményez.

Funkciók

Egységes kommunikáció

A nagy teljesítményű, beépített egységes üzenetkezelő és interaktív híváskezelő rendszer segítségével optimalizálható az ügyfelekkel való kapcsolattartás. A rugalmasan programozható üzenet- és híváskezelő rendszernek köszönhetően számos automata kapcsolási lehetőség és híváselosztási csoport használata válik elérhetővé. A szükséges hardvert a rendszer alapkiépítésben tartalmazza, az opcionális aktiváló kulcsok segítségével pedig tetszőleges kapacitásbővítési lehetőséget nyújt. A megfelelően beállított automata híváskezelő rendszer biztosítja, hogy a szerver az ügyfelek hívásait gyorsan a megfelelő személyhez vagy csoporthoz irányítsa, ami a rövidebb várakozási időnek és hívásidőtartamnak köszönhetően nagyobb ügyfél-elégedettséget eredményez. Az automata hangmenüvel ellátott rendszerben a hívó választhatja ki, hogy egy kezelővel, egy adott osztállyal, vagy egy illetékes szakemberrel kíván-e beszélni, ezzel is elősegítve a magas szintű ügyfélkiszolgálást. A hang-és faxüzenetek fogadása több különböző módon történik: e-mail mellékletekben, az NS1000 IMAP4.kiszolgálón keresztül, illetve a UC PRO használatával. A hangüzeneteket a felhasználók a telefonjukon vagy számítógépükön hallgathatják meg, ami maximális rugalmasságot biztosít a számukra.

Integrált beszélgetés rögzítés

Az NS szerverekkel Önnek lehetősége van arra, hogy integrált módon, külső eszköz alkalmazása nélkül a telefonbeszélgetéseket rögzíteni tudja, képes legyen a rögzített felvételek között könnyen keresni, azokat visszahallgatni és automatikusan archiválni.
Automatikus módon, illetve manuális módon is történhet a beszélgetés rögzítése. Utóbbi esetben a hívott fél döntheti el egy kód kombináció megadásával a készülékén, hogy mikortól szeretné a beszélgetést rögzíteni.
Nagyon fontos, hogy a Panasonic integrált hangrögzítésével keletkező állományokat vitás esetekben az illetékes bíróság elfogadja perdöntő bizonyítékként, hiszen a központ utólag nem szerkeszthető formátumban rögzíti a beszélgetéseket! (Nem mp3, wav, stb...)
Az archiválás automatikusan beállított időközönként történhet a központ USB portján keresztül pendrive-ra vagy külső merevlemezre, de lehetőség van arra is, hogy hálózaton keresztül megadott elérési útvonalon szerverre, NAS-ra történjen az archiválás.

Mobiltelefon integráció

Ezután nem kell több telefonszámot tárolnia a mobiltelefont is használó személyek eléréséhez. NS500 és NS1000 külön funkcióval támogatja a mobiltelefonok és az okostelefonok integrálását az irodai kommunikációs hálózatba. Így a mobil végponti eszközök (pl. okostelefonok és softphone-ok) is normál irodai mellékállomásként működhetnek, felhasználójuk mobil eszközén kezdeményezhet és fogadhat hívásokat, valamint használhatja a rendszer rövid hívószámait.

Mobilitás (Rendszerintegrált DECT)

Többcellás DECT-rendszer használata esetén vezeték nélküli mellékállomáson keresztül is folytathat beszélgetést, ha elhagyja íróasztalát, vagy változtatja helyét az irodában, a gyárban, a raktárban.

Call Center funkció

Egy kisebb méretű call center a kis- és középvállalatoknál is javítja a működés hatékonyságát. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy javítsák és kibővítsék saját üzleti lehetőségeiket, mindezt külső szerver PC használata nélkül. A hívót tájékoztatni tudjuk hívásának állapotáról, hogy körülbelül mennyit kell várnia, míg hívását fogadni tudják. A hívó természetesen bármikor kiléphet a sorból, és például üzenetet hagyhat az erre a célra kijelölt hangposta fiókban. A beépített ACD riport szerver segítségével ügyfélszolgálatunk állapotáról valós idejű adatokat kaphatunk. A rendszer képes informálni minket vállalatunk, és a vállalatunkat hívó ügyfelek hívásszokásairól (fogadott, elveszett, túlcsordult hívások), a híváskezelés átlagos várakozási idejéről csoportra és egyénre bontva, emellett lehetőség van tételes híváslista lekérésére is a kommunikációs szerverből.

Kapcsolat a Panasonic partnereinek alkalmazásaival

Különféle szolgáltatások nyújtásához a platform a kommunikációs asszisztenshez és a Panasonic partnereinek alkalmazásaihoz kapcsolódhat.

AZ ÖN TERMÉKMENEDZSERE NAGY KRISZTIÁN!

Telefonszám:  +36 (1) 452 2649
E-mail: nagy.krisztian@young.hu 

Ajánlatkérés vagy kérdés esetén keresse kollégánkat!

Termék katalógus

TörlésKijelöltek összehasonlítása