Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Accor-Pannonia Hotels Zrt. - Referencia



Projekt


Az Accor-Pannonia Hotels Zrt. a magyarországi leányvállalata az Accor csoportnak, mely Európa és a világ egyik legnagyobb vállalata az utazás, a turizmus és a szolgáltatások területén. Közel 100 országban képviselteti magát több mint 3600 hotellel és 170 000 alkalmazottal. 

A szállodalánc Magyarországon 1993 óta van jelen, ma már több mint 20 szállodát üzemeltet: a fővárosban 1 Sofitel, 5 Novotel, 7 Mercure és 5 Ibis várja a vendégeket, míg a pihenni vágyók Székesfehérváron, Szegeden és Győrben, valamint 2003 óta Szlovákiában is élvezhetik a vállalat szállodái által nyújtott kényelmet.



Cégünk 2008-ban kötött karbantartási szerződést a vállalattal, így immár hat esztendeje végezzük a magyarországi hotelekben a telefonrendszer üzemeltetését és frissítését. Az azóta eltelt időben többször bővítettük, cseréltük és frissítettük a használatban lévő rendszereket, melyek maximálisan támogatják a szállodákban zajló tevékenységeket.

Cél


Az együttműködés célja, hogy a szállodákban használt telefonrendszer mindig megbízhatóan, gördülékenyen biztosítsa a munkatársak belső és külső kommunikációját, valamint a lehető legnagyobb mértékben támogassa őket munkájukban. Ehhez olyan megoldásokra van szükség, melyek funkciói és sajátosságai tökéletesen megfelelnek a szállodai környezethez.

Megoldás


Vállalatunk több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a kommunikációs megoldások és rendszerek telepítésében és üzemeltetésében. Munkatársaink meggyőző szakmai tudással és felkészültséggel vesznek részt a hálózatok kiépítésében, a berendezések installálásában és az üzemeltetési folyamatok működtetésében.

A hatékony kommunikáció elérésére az Accor-Pannonia Hotels Zrt.-nek az Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise megoldását szállítottuk, a projekt során az új alközpontokat integráltuk a szállodák ügyviteli rendszeréhez is. A folyamatos karbantartás és üzemeltetés pedig biztosítja, hogy a rendszer mindig megbízhatóan és hatékonyan működjön.

Az OmniPCX Enterprise teljes körű szolgáltatást nyújt, javítja a kommunikációt, növeli a termelékenységet, valamint az egységes és átfogó kommunikációval az ügyfélszolgálat és Front Office munkáját is jelentősen megkönnyíti. A stabil és megbízható készülékek számtalan hasznos funkcióval rendelkeznek, melyek nagyban hozzájárulnak a hatékony és költséghatékony kommunikációhoz. 

Siker


"Az Accor-Pannonia Hotels Zrt.-vel való együttműködés nagyon fontos számunkra, hiszen a szállodai környezet egy új kihívást jelentett, és az elvárásoknak sikerült maximálisan megfelelnünk, a szállodák munkatársai elégedettséggel használják és használják ki az Omni PCX Enterprise megoldás által nyújtott alkalmazásokat és funkciókat" - mondja Béke Gyula, a Young B.T.S. Kft. ügyvezető igazgatója.

Tények és számok


• 21 szálloda
• 22 db telefonrendszer karban tartása
• 2008 óta 5 db Alcatel-Lucent rendszer szállítása
• 5648 mellékes hálózat üzemeltetése

Az ACCOR és az Alcatel-Lucent Enterprise


Az Accor és az Alcatel-Lucent Enterprise együttműködés nem ismer határokat. A csoport számtalan hoteljében, szerte a világon a francia gyártó innovatív és hatékony megoldásait alkalmazzák. Egy ilyen sikertörténet az Accor Hotels in the Pacific  projekt is, melyről ezen a linken olvashat részletesen.


TörlésKijelöltek összehasonlítása