Accor-Pannonia Hotels Zrt. - Referencia
Projekt
Az Accor-Pannonia Hotels Zrt. a magyarországi leányvállalata az Accor csoportnak, mely Európa és a világ egyik legnagyobb vállalata az utazás, a turizmus és a szolgáltatások területén. Közel 100 országban képviselteti magát több mint 3600 hotellel és 170 000 alkalmazottal.
A szállodalánc Magyarországon 1993 óta van jelen, ma már több mint 20 szállodát üzemeltet: a fővárosban 1 Sofitel, 5 Novotel, 7 Mercure és 5 Ibis várja a vendégeket, míg a pihenni vágyók Székesfehérváron, Szegeden és Győrben, valamint 2003 óta Szlovákiában is élvezhetik a vállalat szállodái által nyújtott kényelmet.
Cégünk 2008-ban kötött karbantartási szerződést a vállalattal, így immár hat esztendeje végezzük a magyarországi hotelekben a telefonrendszer üzemeltetését és frissítését. Az azóta eltelt időben többször bővítettük, cseréltük és frissítettük a használatban lévő rendszereket, melyek maximálisan támogatják a szállodákban zajló tevékenységeket.
Cél
Az együttműködés célja, hogy a szállodákban használt telefonrendszer mindig megbízhatóan, gördülékenyen biztosítsa a munkatársak belső és külső kommunikációját, valamint a lehető legnagyobb mértékben támogassa őket munkájukban. Ehhez olyan megoldásokra van szükség, melyek funkciói és sajátosságai tökéletesen megfelelnek a szállodai környezethez.
Megoldás
Vállalatunk több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a kommunikációs megoldások és rendszerek telepítésében és üzemeltetésében. Munkatársaink meggyőző szakmai tudással és felkészültséggel vesznek részt a hálózatok kiépítésében, a berendezések installálásában és az üzemeltetési folyamatok működtetésében.
Az OmniPCX Enterprise teljes körű szolgáltatást nyújt, javítja a kommunikációt, növeli a termelékenységet, valamint az egységes és átfogó kommunikációval az ügyfélszolgálat és Front Office munkáját is jelentősen megkönnyíti. A stabil és megbízható készülékek számtalan hasznos funkcióval rendelkeznek, melyek nagyban hozzájárulnak a hatékony és költséghatékony kommunikációhoz.
A hatékony kommunikáció elérésére az Accor-Pannonia Hotels Zrt.-nek az Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise megoldását szállítottuk, a projekt során az új alközpontokat integráltuk a szállodák ügyviteli rendszeréhez is. A folyamatos karbantartás és üzemeltetés pedig biztosítja, hogy a rendszer mindig megbízhatóan és hatékonyan működjön.
Siker
"Az Accor-Pannonia Hotels Zrt.-vel való együttműködés nagyon fontos számunkra, hiszen a szállodai környezet egy új kihívást jelentett, és az elvárásoknak sikerült maximálisan megfelelnünk, a szállodák munkatársai elégedettséggel használják és használják ki az Omni PCX Enterprise megoldás által nyújtott alkalmazásokat és funkciókat" - mondja Béke Gyula, a Young B.T.S. Kft. ügyvezető igazgatója.
Tények és számok
21 szálloda
22 db telefonrendszer karban tartása
2008 óta 5 db Alcatel-Lucent rendszer szállítása
5648 mellékes hálózat üzemeltetése
Az Accor és az Alcatel-Lucent Enterprise együttműködés nem ismer határokat. A csoport számtalan hoteljében, szerte a világon a francia gyártó innovatív és hatékony megoldásait alkalmazzák. Egy ilyen sikertörténet az Accor Hotels in the Pacific projekt is, melyről ezen a linken olvashat részletesen.
Az ACCOR és az Alcatel-Lucent Enterprise
Az Accor és az Alcatel-Lucent Enterprise együttműködés nem ismer határokat. A csoport számtalan hoteljében, szerte a világon a francia gyártó innovatív és hatékony megoldásait alkalmazzák. Egy ilyen sikertörténet az Accor Hotels in the Pacific projekt is, melyről ezen a linken olvashat részletesen.
Kiemelt ajánlataink
-
KX-NTV150 Panasonic, rendszerfüggetlen IP kamera, PoE, WiFi (tápegység opc. A239)14 834,-
-
KX-NT546X-B, Panasonic IP rendszerkészülék, fekete, 6 soros, 24 gombos, PoE, Echo mode,2x10/10068 821,-
-
KX-HT82480, Panasonic 4 portos analóg fővonali kártya HTS32 központhoz19 698,-
-
KX-NS500 tápegység, Panasonic35 560,-