Óbudai Egyetem - Referencia
Projekt
Cégünk 2005-ben telepítette a Bécsi úti épületben az Alcatel-Lucent alközponti rendszerét, azóta szoros partneri kapcsolatot ápolunk az egyetemmel. 2014-től pedig a pesti és a budai telephelyeken lévő alközponti rendszer üzemeltetését és karbantartását is mi végezzük.
Cél
Mivel az Óbudai Egyetem több karral és épülettel rendelkezik, emiatt különösen fontos a gördülékeny belső és külső kommunikáció. Célunk az, hogy hosszú távon biztosítsuk az Alcatel-Lucent rendszer problémamentes és minél hatékonyabb működését, hogy az Óbudai Egyetem mind a 8 épületében zökkenőmentesen folyhasson az élet.
Megoldás
Az OmniPCX Enterprise kommunikációs rendszer az Alcatel-Lucent több évtizedes fejlesztési és gyártási tapasztalatának gyümölcse - e sokéves tapasztalat biztosítja, hogy felhasználóknak stabil szolgáltatások széles skálájával felvértezett rendszert kínáljanak.
Teljes körű szolgáltatást nyújt, javítja a kommunikációt, növeli a termelékenységet, valamint az egységes és átfogó kommunikációval az ügyfélszolgálat munkáját is jelentősen megkönnyíti. A stabil és megbízható készülékek számtalan hasznos funkcióval rendelkeznek, melyek nagyban hozzájárulnak a hatékony és gazdaságos kommunikációhoz.
Az Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise egyaránt alkalmas az egyetlen telephellyel rendelkező, illetve a nagy területen elterülő vállalatok (campusok) igényeinek kielégítésére, de akár az egymástól távoli egységekből álló szervezetek is elégedettek lehetnek szolgáltatásaival.
A rendszer kapacitástól és földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül egyetlen menedzsment-terminálról felügyelhető és üzemeltethető. További előnye, hogy egy időben rendelkezik natív VoIP és hagyományos telefonrendszer képességekkel is, így a felhasználók maguk dönthetik el, hogy milyen rendszert alakítanak ki: hagyományosat, vagy tisztán VoIP-alapút, esetleg ezek tetszőleges arányban kevert változatát.
Az OmniPCX Enterprise rendszer tartalmazza mindazon funkciókat, melyek napjainkban jogosan elvárhatók egy ilyen nagyságú összetett rendszertől.
- Integrált üzenetkezelés (hangposta, e-mail, fax) támogatása
- VoIP
- Multimédia Contact Center
- IVR
- Üzleti CTI alkalmazások
- Hotel funkcionalitás
- Home Worker funkcionalitás.
Siker
"Számunkra a megbízhatóság, a stabilitás és a magas rendelkezésre állás voltak a legfontosabb szempontok, és ennek a Young B.T.S. Kft., maximálisan megfelel. Nem hiába ragaszkodunk már 10 éve az Alcatel-Lucent megoldásaihoz, hiszen minden elvárásunknak megfelel a rendszer - egyszerűen és könnyen kezelhető, továbbá az OmniPCX Enterprise még számos funkcióval támogatja az egyetemen zajló állandó kommunikációt. Természetesen olykor előfordulnak hibák, de ezt a Young munkatársai gyorsan és nagy szakmai hozzáértéssel hárítják el" - mondta Révész András, az Óbudai Egyetem Informatikai Osztályának osztályvezetője.
Tények
és számok
- 8 egyetemi épület
- 870 munkatárs
- 3 alközponti rendszer
- 891 mellék
- 10 év közös munka
Kiemelt ajánlataink
-
KX-NTV150 Panasonic, rendszerfüggetlen IP kamera, PoE, WiFi (tápegység opc. A239)14 834,-
-
KX-NS0280X, Panasonic 4 BRI + 2 analóg mellék kártya NS1000 alközponthoz47 955,-
-
KX-NS0180X, Panasonic 2 analóg fővonal + 2 analóg mellék kártya NS1000 alközponthoz41 402,-
-
KX-TE82494X, Panasonic 3 fővonal CID (hívószámazonosító) kártya TES 824-hez60 350,-