Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Óbudai Egyetem - Referencia


Projekt


Az Óbudai Egyetem a Budapesti Műszaki Főiskola jogutódjaként 2010. január elsejével alakult meg. Az egyetemet a tradíciók ápolása és a haladás, a fejlődés nyomon kísérése jellemzi. Éppen ezért az egyetem nagy hangsúlyt fektet arra is, hogy mindig korszerű és modern technológiákat alkalmazzon azért, hogy az oktatás és a szolgáltatások színvonalát folyamatosan magas szinten tarthassa. Az Óbudai Egyetem éppen ezért már 10 éve használja elégedettséggel az Alcatel-Lucent alközponti rendszerét, valamint az Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise korszerű megoldását a hatékony kommunikáció elérése érdekében.

Cégünk 2005-ben telepítette a Bécsi úti épületben az Alcatel-Lucent alközponti rendszerét, azóta szoros partneri kapcsolatot ápolunk az egyetemmel. 2014-től pedig a pesti és a budai telephelyeken lévő alközponti rendszer üzemeltetését és karbantartását is mi végezzük.

Cél


Mivel az Óbudai Egyetem több karral és épülettel rendelkezik, emiatt különösen fontos a gördülékeny belső és külső kommunikáció. Célunk az, hogy hosszú távon biztosítsuk az Alcatel-Lucent rendszer problémamentes és minél hatékonyabb működését, hogy az Óbudai Egyetem mind a 8 épületében zökkenőmentesen folyhasson az élet.

Megoldás


Az OmniPCX Enterprise kommunikációs rendszer az Alcatel-Lucent több évtizedes fejlesztési és gyártási tapasztalatának gyümölcse - e sokéves tapasztalat biztosítja, hogy felhasználóknak stabil szolgáltatások széles skálájával felvértezett rendszert kínáljanak.

Teljes körű szolgáltatást nyújt, javítja a kommunikációt, növeli a termelékenységet, valamint az egységes és átfogó kommunikációval az ügyfélszolgálat munkáját is jelentősen megkönnyíti. A stabil és megbízható készülékek számtalan hasznos funkcióval rendelkeznek, melyek nagyban hozzájárulnak a hatékony és gazdaságos kommunikációhoz.

Az Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise egyaránt alkalmas az egyetlen telephellyel rendelkező, illetve a nagy területen elterülő vállalatok (campusok) igényeinek kielégítésére, de akár az egymástól távoli egységekből álló szervezetek is elégedettek lehetnek szolgáltatásaival.
A rendszer kapacitástól és földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül egyetlen menedzsment-terminálról felügyelhető és üzemeltethető. További előnye, hogy egy időben rendelkezik natív VoIP és hagyományos telefonrendszer képességekkel is, így a felhasználók maguk dönthetik el, hogy milyen rendszert alakítanak ki: hagyományosat, vagy tisztán VoIP-alapút, esetleg ezek tetszőleges arányban kevert változatát.
Az OmniPCX Enterprise rendszer tartalmazza mindazon funkciókat, melyek napjainkban jogosan elvárhatók egy ilyen nagyságú összetett rendszertől.

  • Integrált üzenetkezelés (hangposta, e-mail, fax) támogatása
  • VoIP
  • Multimédia Contact Center
  • IVR
  • Üzleti CTI alkalmazások
  • Hotel funkcionalitás
  • Home Worker funkcionalitás. 

Siker


"Számunkra a megbízhatóság, a stabilitás és a magas rendelkezésre állás voltak a legfontosabb szempontok, és ennek a Young B.T.S. Kft., maximálisan megfelel. Nem hiába ragaszkodunk már 10 éve az Alcatel-Lucent megoldásaihoz, hiszen minden elvárásunknak megfelel a rendszer - egyszerűen és könnyen kezelhető, továbbá az OmniPCX Enterprise még számos funkcióval támogatja az egyetemen zajló állandó kommunikációt. Természetesen olykor előfordulnak hibák, de ezt a Young munkatársai gyorsan és nagy szakmai hozzáértéssel hárítják el" - mondta Révész András, az Óbudai Egyetem Informatikai Osztályának osztályvezetője.

Tények és számok

  • 8 egyetemi épület
  • 870 munkatárs
  • 3 alközponti rendszer
  • 891 mellék
  • 10 év közös munka
TörlésKijelöltek összehasonlítása