Tensi Tours - Referencia
Projekt és cél
E célok mentén keresett az utazási iroda évekkel ezelőtt egy olyan céget, amely nagy szakmai hozzáértéssel és egy sokrétű, hasznos funkciókkal rendelkező megoldással járul hozzá a cég sikeres kommunikációjához. A választás cégünkre és az Alcatel-Lucent OmniPCX Office telefonközpontra esett.
Cégünk a Tensi Tours számára a felmért igények és elvárások szerint telepítette és építette ki a rendszert, az együttműködés pedig azóta is folyamatos a telefonközpont karbantartási feladatai végett.
Megoldás
A francia gyártó kis és közepes méretű vállalatokra fejlesztett megoldása a modern és lendületes cégeknek nyújt kitűnő lehetőséget arra, hogy minimális ráfordítás mellett is hatékony kommunikációs eszközt használhassanak. Az OmniPCX Office hagyományos telefonközpontként éppúgy megállja a helyét, mint IP környezetben, kapacitása pedig akár 200 mellékig bővíthető, így a jövőben jelentkező igényekre is fel van készülve a rendszer.
Csak telefonálásra alkalmazva is számtalan előnyös funkció garantálja a könnyű és egyszerű használatot, ilyen például a híváskorlátozás, a PIN kódos védelem, a tarifa adatainak továbbítása, a konferenciahívás vagy a híváscsoportok létrehozása.
Az Alcatel-Lucent OmniPCX Office megoldással a vállalkozások költséghatékonyabbá, produktívabbá, gyorsabbá és versenyképesebbé válhatnak, hiszen az e-kommunikációs eszköz mindent tartalmaz, amire egy sikeres cégnek szüksége lehet az internet-, hang- és adatkommunikációhoz.
Tények és számok
A központ kapacitása és verziója:
- 2 kabinet
- 32 digitális mellék
- 92 analóg mellék
- R8.2