Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Tensi Tours - Referencia



Projekt és cél


A Tensi Tours Utazási Iroda szerte az országban képviselteti magát, és az egyik legnépszerűbb utazásszervező cég hazánkban. Éppen ezért különösen fontos, hogy mind az ügyfelek irányába történő, mind pedig az egyes irodák közötti kommunikáció mindig és folyamatosan zökkenőmentes legyen.

E célok mentén keresett az utazási iroda évekkel ezelőtt egy olyan céget, amely nagy szakmai hozzáértéssel és egy sokrétű, hasznos funkciókkal rendelkező megoldással járul hozzá a cég sikeres kommunikációjához. A választás cégünkre és az Alcatel-Lucent OmniPCX Office telefonközpontra esett.

Cégünk a Tensi Tours számára a felmért igények és elvárások szerint telepítette és építette ki a rendszert, az együttműködés pedig azóta is folyamatos a telefonközpont karbantartási feladatai végett.


Megoldás


A francia gyártó kis és közepes méretű vállalatokra fejlesztett megoldása a modern és lendületes cégeknek nyújt kitűnő lehetőséget arra, hogy minimális ráfordítás mellett is hatékony kommunikációs eszközt használhassanak. Az OmniPCX Office hagyományos telefonközpontként éppúgy megállja a helyét, mint IP környezetben, kapacitása pedig akár 200 mellékig bővíthető, így a jövőben jelentkező igényekre is fel van készülve a rendszer.

Csak telefonálásra alkalmazva is számtalan előnyös funkció garantálja a könnyű és egyszerű használatot, ilyen például a híváskorlátozás, a PIN kódos védelem, a tarifa adatainak továbbítása, a konferenciahívás vagy a híváscsoportok létrehozása.

Az Alcatel-Lucent OmniPCX Office megoldással a vállalkozások költséghatékonyabbá, produktívabbá, gyorsabbá és versenyképesebbé válhatnak, hiszen az e-kommunikációs eszköz mindent tartalmaz, amire egy sikeres cégnek szüksége lehet az internet-, hang- és adatkommunikációhoz.


Tények és számok

A központ kapacitása és verziója:

  • 2 kabinet
  • 32 digitális mellék
  • 92 analóg mellék
  • R8.2

    TörlésKijelöltek összehasonlítása