Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

InterContinental Budapest - Referencia

Projekt

Az InterContinental Hotels&Resorts a világ több mint 60 országában 180 szállodával van jelen már 70 éve. Büszkék a szakmai múltjukra és a folyamatos fejlődő képességükre, amit az országok közti gördülékeny információ, tudás és tapasztalat megosztás tesz lehetővé. A kommunikáció magas színvonala mind nemzetközi szinten, mind egy-egy szállodán belül alapvető elvárás.
Az 5 csillagos InterContinental Budapest megbízásából olyan korszerű telefonrendszert építettünk ki, mely megfelel a kor technológiai elvárásainak és a vendégek kényelmét, valamint a dolgozók munkájának könnyítését is szolgálja.

 

Cél

A gyártói supporttal már nem rendelkező, tökéletesen nem megbízható, régi telefonrendszer nagy kockázatot hordozott magában. Az új, redundáns elemeket tartalmazó Alcatel-Lucent rendszer kiépítésének fő szempontja a luxushotel számára kiemelkedően fontos stabilitás és megbízhatóság megteremtése volt. Természetesen az átállásnak a rendszer leállása nélkül kellett megvalósulnia, hiszen a város egyik legkeresettebb, prominens vendégeket fogadó - és az átállás időszakában zajló Vizes VB 2017 miatt teltházas – szállodájának zökkenőmentes napi működése elengedhetetlen feltétel.  

 

Megoldás

Az InterContinental Budapest a korszerűsítés keretein belül a telefonrendszer minden elemét új eszközre cserélte, a magasabb rendelkezésre állás és stabilitás biztosítása érdekében pedig dupla vezérlő segíti a mindennapokat. Az IP telefonhálózat egyik kiemelendő tulajdonsága az, hogy egyszerűen integrálható a szálloda Front Office ügyviteli rendszerébe, mely lehetővé teszi, hogy ezen a rendszeren keresztül történjenek a foglalások, emellett minden más szállodai tevékenységgel összefüggő feladat megoldására is képes legyen. A 402 szobával és lakosztállyal rendelkező luxushotelben 60 fővonali csatorna kiépítésére került sor, a közel 700 mellékhez pedig külön hangposta szolgáltatás kapcsolódik.

 

Siker

A rendszer eredményes és naprakész integrációját fémjelzi egy mindennapos használati példa is; a minibárból történő fogyasztástól kezdve a wellness szolgáltatások igénybevételéig minden, a vendéghez kötődő tevékenység a telefonvonalon keresztül azonnal megjelenik a Front Office rendszerben is.

TörlésKijelöltek összehasonlítása