Alcatel-Lucent – Multimédiás Contact Center megoldások
Hatékony ügyfélszolgálat az elégedett ügyfelekért
Az Alcatel-Lucent Contact Center megoldásai lehetővé teszik üzleti céljai elérését, az információáramlás pedig növeli bevételeit. Akár alapszintű központról, akár fejlett interaktív szolgáltatásokról van szó, az Alcatel-Lucent egyszerű, költséghatékony és a későbbiekben bővíthető megoldásokat kínál.
A hatékony contact center nélkülözhetetlen a magas szintű és dinamikus ügyfélkapcsolatokhoz. A jó ügyfélszolgálattal hatékonyabbá válik az ügyfelekkel folytatott kommunikáció, ami pedig segíti a vevői lojalitás megőrzését és erősítését. Lehetővé teszi a visszajelzések átláthatóságát, feldolgozását, a vevői igényekre és megkeresésekre adandó minél gyorsabb válaszadást, valamint segíti a teljesítmény nyomon követését.
Elengedhetetlen, hogy az alkalmazott megoldások is a legújabb technológiákat segítségül hívva haladjanak a korral, és vegyék figyelembe az aktuális trendeket is. Így például a hagyományos telefonos call center mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak más csatornák: a chat, a fax, az SMS és az e-mail is fontos részét képezi az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak.
Kiemelt ajánlataink
-
KX-TDA6111XJ, Panasonic Busz Master alape. ök.készl. alapsz. és további bőv. között12 700,-
-
KX-HT82480, Panasonic 4 portos analóg fővonali kártya HTS32 központhoz19 698,-
-
KX-HT82460, Panasonic 2 portos kaputelefon kártya HTS32 központhoz12 979,-
-
KX-NS0180X, Panasonic 2 analóg fővonal + 2 analóg mellék kártya NS1000 alközponthoz41 402,-