Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Alcatel-Lucent – Multimédiás Contact Center megoldások

Hatékony ügyfélszolgálat az elégedett ügyfelekért

Az Alcatel-Lucent Contact Center megoldásai lehetővé teszik üzleti céljai elérését, az információáramlás pedig növeli bevételeit. Akár alapszintű központról, akár fejlett interaktív szolgáltatásokról van szó, az Alcatel-Lucent egyszerű, költséghatékony és a későbbiekben bővíthető megoldásokat kínál.

A hatékony contact center nélkülözhetetlen a magas szintű és dinamikus ügyfélkapcsolatokhoz. A jó ügyfélszolgálattal hatékonyabbá válik az ügyfelekkel folytatott kommunikáció, ami pedig segíti a vevői lojalitás megőrzését és erősítését. Lehetővé teszi a visszajelzések átláthatóságát, feldolgozását, a vevői igényekre és megkeresésekre adandó minél gyorsabb válaszadást, valamint segíti a teljesítmény nyomon követését.

Elengedhetetlen, hogy az alkalmazott megoldások is a legújabb technológiákat segítségül hívva haladjanak a korral, és vegyék figyelembe az aktuális trendeket is. Így például a hagyományos telefonos call center mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak más csatornák: a chat, a fax, az SMS és az e-mail is fontos részét képezi az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak.

Az Alcatel-Lucent OpenTouch Customer Service contact center megoldás teljes körűen kiszolgálja azokat az igényeket, melyek egy hatékony ügyfélszolgálattal kapcsolatban felmerülhetnek. A szoftver egyesíti az összes kommunikációs csatornát, miközben valós idejű monitorozást tesz lehetővé.
Az Alcatel-Lucent OmniTouch Contact Center Standard Edition megoldás költséghatékony módja az olyan ügyfélszolgálatok hatékonyságának növelésének, melyeknél elsősorban a telefonos ügyfélkapcsolatok dominálnak.
TörlésKijelöltek összehasonlítása