Alcatel-Lucent – Multimédiás Contact Center megoldások – OmniTouch Contact Center Standard Edition
Költséghatékony ügyfélszolgálati megoldások az elégedett ügyfelekért
Az Alcatel-Lucent OmniTouch Contact Center Standard Edition megoldás költséghatékony módja az olyan ügyfélszolgálatok hatékonyságának növelésének, melyeknél elsősorban a telefonos ügyfélkapcsolatok dominálnak.
A rendszer teljes idejű nyomon követést tesz lehetővé, miközben minden munkafolyamatról és tevékenységről részletes statisztikákat készít. A naprakész adatokkal pedig javítható az ügyfélszolgálat hatékonysága, valamint növelhető az ügyfélelégedettség is.
Kiemelt ajánlataink
-
KX-NS500 tápegység, Panasonic35 560,-
-
KX-TE82491X, Panasonic DISA üzenet és 1 csatorna+180 mp bővítőkártya TES 824-hez31 382,-
-
KX-TE82494X, Panasonic 3 fővonal CID (hívószámazonosító) kártya TES 824-hez60 350,-
-
KX-NT546X-B, Panasonic IP rendszerkészülék, fekete, 6 soros, 24 gombos, PoE, Echo mode,2x10/10068 821,-