Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Contact center megoldások

A piacvezető Alcatel-Lucent költséghatékony és a későbbiekben bővíthető multimédiás Call Center megoldásai dinamikus telefonos ügyfélszolgálat kialakítását teszik lehetővé akár alap-, akár magas szintű rendszerről van szó . . .

A hatékony Contact Center, ami egy multimédiás call center, nélkülözhetetlen a magas szintű és dinamikus ügyfélkapcsolathoz. Az Alcatel-Lucent contact center megoldások lehetővé teszik üzleti céljai elérését és az információ áramlás növeli bevételeit. Akár alapszintű központról, akár fejlett interaktív szolgáltatásokról van szó, mi egyszerű, költség hatékony és a későbbiekben bővíthető megoldásokat kínálunk. Szakértelemmel és tapasztalattal integráljuk a Contact Centereket. A Contact Centerek kialakításához mindent megtalál nálunk. Szolgáltatásunk részét képezik a multimédiás eszközök, a többcsatornás hálózati rendszerek, routerek, a rendszerfüggetlen telefonok és kiegészítők fejbeszélők, a személyre szabott tanácsadás és a karbantartás is.
 
Tudjuk, hogy egy vállalat minőségfilozófiájának alapköve, hogy ügyfeleiknek mindig ugyanolyan magas színvonalú kiszolgálásban legyen részük. Az üzleti siker abból a felismerésből is fakad, hogy minden egyes ügyfélkontaktust értékesítési szituációvá lehet, érdemes és ma már muszáj alakítani. Számos mai Call (és Contact) Center megoldás rendelkezik olyan technológiával, amelyek lényegesen megkönnyítik az ügyfélszolgálat és az operátorok munkáját. Emellett értékesítési célú kimenő hívásokat is hatékonyabban lehet menedzselni egy Call (Contact) Center segítségével.
 
A vállalati Call Center üzemelési bázisa alapján beszélhetünk belső, illetve külső egységről. Belső alatt azt értjük, amikor a vállalat maga üzemelteti a bevezetett rendszert. A külső, azaz kiszervezett Call Center funkció esetén a megoldást vásárló cég szerződést köt egy Call Centert működtető vállalkozással.

A Call Center egy olyan vállalati funkció, amelynek segítségével a szervezet nagyszámú telefonhívást képes hatékonyan kezelni. A Call Centerek hozzájárulhatnak az ügyfelek elégedettségéhez, csökkenthetik a vállalat költségeit, és új bevételi forrás lehetőségét nyújtják. Azt a technikai eszközt is Call Centernek nevezzük, ami ezt a funkciót alapvetően ellátja, megvalósítja, tehát a speciálisan kialakított telefonalközpontot vagy a PC szoftver rendszereket is.
 
 
A Contact Center legnagyobb előnye a Call Centerrel szemben az, hogy segítségével egy vállalat nem csupán telefonon, hanem e-mailben, telefaxon, SMS-en, weben, és egyéb csatornán keresztül is hatékonyan kommunikál ügyfeleivel.
 

A Contact Centerek három alapvető dologban tudnak hozzájárulni egy olyan vállalat sikeréhez, amely nagyszámú ügyfélkontaktust bonyolít le. A Contact Centerek segítenek az ügyfelek megtartásában, a költségek visszaszorításában, illetve új bevételi forrást is biztosíthatnak.

A Call Centerek egyik nagy előnye a mérhetőség. Ezt a funkcionalitást a valós idejű és a részletes statisztikai funkciók segítségével követhetik a felügyelői jogosultságú munkatársak.
 

A várakozási időtől a telefonvonalak kihasználtságán keresztül az ügyfélszolgálatos munkatársak teljesítményéig sok minden mérhető egy Call Centerben. A mérhetőség pedig a hatékonyság javításához, azaz költségcsökkentéshez vezet. Sőt kifinomult technológiai megoldásokkal a telekommunikációs költségek is jelentősen mérsékelhetők.

A telefonos ügyfélszolgálat által elsődlegesen használt csatorna ma a telefon, ennek megfelelően az ügyfélszolgálat infrastruktúráját általában Call Center biztosítja, de ma már ezt egyre többször felváltják multifunkcionális Contact Center megoldások.

A Call (Contact) Center több eszközből és berendezésből álló műszaki rendszer, technikai infrastruktúra, amely az ügyfélszolgálat munkatársai számára lehetővé teszi a gördülékeny ügyintézést. Ezeket a magas szintű intuitív megoldásokat jellemzően három nagyobb részre oszthatjuk: a Call Center "tudását" biztosító motorra (Call Center engine), kliensoldali vizuális híváskezelésre fejlesztett PC-alapú szoftveralkalmazás csomagokra, és az egész rendszert felügyelő, annak statisztikáit kezelő, szintén PC-alapú szoftveralkalmazás csomagokra.

Kérdéseivel, kérjük, forduljon bizalommal kollégánkhoz a +36 (1) 452-2640-es telefonszámon, vagy az ecs@young.hu e-mail címen, illetve használatja a képernyő jobb alsó sarkában lévő instant üzenetküldő lehetőséget is!

 
 
 
 
TörlésKijelöltek összehasonlítása