Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

CONTACT CENTER MEGOLDÁSOK



Alakítson ki dinamikus ügyfélszolgálatot a modulárisan bővíthető multimédiás contact centerekkel, amely telefonon, e-mailen, sms-ben és a világhálón is egyszerű elérést biztosít ügyfelei számára. A piacvezető Alcatel-Lucent költséghatékony megoldásaival egyúttal kollégáit egy hatékony ügyfélkövető rendszerrel is segítheti.


Használja ki a multimédiás contact centerek által nyújtotta előnyöket, és tegye elégedetté ügyfeleit! A piacvezető Alcatel-Lucent bővíthető megoldásaival egy kézben tarthatja az ügyfelekkel való kommunikációt, miközben részletes kimutatásokat kap vállalkozásának működéséről.

Hogyan járul hozzá egy multimédiás contact center megoldás a hatékony ügyintézéshez és az ügyfelek maximális elégedettségéhez?

Lehetővé teszi a...
  • hatékony és átlátható kommunikációt,
  • a kommunikációs infrastruktúra és az emberi erőforrások optimális kihasználtságát,
  • a különböző kommunikációs csatornák professzionális, egységes kezelését,
  • a tervezhető kommunikáció automatizálását,
  • a kommunikációs folyamatok összes paraméterének mérhetőségét,
  • az egyszerű kezelhetőséget és a rugalmasságot, illetve
  • a felhasználói élmény magas szintre emelését.

Egy hatékonyan működő contact center egyaránt kezeli a bejövő és kimenő telefonhívásokat, e-maileket, faxokat, hangüzeneteket vagy akár a chat-et, továbbá biztosítja, hogy az ügyfelek minden alkalommal azonnal a legalkalmasabb erőforráshoz jussanak.

Egy vállalat minőségfilozófiájának alapköve, hogy ügyfeleiknek mindig magas színvonalú kiszolgálásban legyen részük. Az üzleti siker abból a felismerésből is fakad, hogy minden egyes ügyfélkontaktust értékesítési szituációvá lehet és érdemes alakítani. Egy hatékony contact center megoldás olyan technológiával rendelkezik, amely lényegesen megkönnyíti az ügyfélszolgálat és az operátorok munkáját. Emellett az értékesítési célú kimenő hívások is hatékonyabban menedzselhetőek segítségével.

A contact center legnagyobb előnye a call centerrel szemben az, hogy segítségével egy vállalat nem csupán telefonon, hanem e-mailben, telefaxon, SMS-en, weben és egyéb csatornán keresztül is hatékonyan kommunikál ügyfeleivel. A contact centerek három alapvető dologban tudnak hozzájárulni egy olyan vállalat sikeréhez, amely nagyszámú ügyfélkontaktust bonyolít le. Segítenek az ügyfelek megtartásában, a költségek visszaszorításában, illetve új bevételi forrást is biztosíthatnak.

A várakozási időtől a telefonvonalak kihasználtságán keresztül az ügyfélszolgálatos munkatársak teljesítményéig sok minden mérhető egy contact centerrel. A mérhetőség pedig a hatékonyság javításához, azaz költségcsökkentéshez vezet. Sőt a kifinomult technológiai megoldásokkal a telekommunikációs költségek is jelentősen mérsékelhetők.

Mit nyújt Önnek a Young?

TörlésKijelöltek összehasonlítása