Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

ALE RAINBOW ROOM - Kapcsold a Rainbow-hoz a tárgyalószobát!

2020. május 26.
Bár még messze a vége, az már világosan látszik, hogy a világjárvány egyik legnagyobb nyertesei a rugalmas munkakörülményeket biztosító rendszerek lesznek. Az Alcatel-Lucent Enterprise (ALE) Rainbow kommunikációs platform rugalmasságáról eddig is ódákat zengtünk, és igazán most jön még csak a java! Bemutatjuk a Rainbow Room megoldást, amely képes a tárgyalókat, vezetőségi irodákat is bekapcsolni a Rainbow kommunikációs vérkeringésébe.

„Ez” a meeting már nem „az” a meeting

A munkahelyi rugalmasság forradalmi változásai közepette sok vállalkozás máris is azzal küzd, hogy megtalálja a számára megfelelő munkahelyi kommunikációs platformokat, ezen belül is a számára leginkább kézenfekvő videokonferencia-megoldást. A helyzet nem könnyű, hiszen a home office tartós igénynek tűnik (a rugalmas munkalehetőségről kicsit részletesebben is szólunk majd), ugyanakkor bizonyára jellemzők lesznek az irodákban a kisebb munkacsoportok, akik együtt, például egy tárgyalóban ülve kívánnak kommunikálni másokkal. Nézzünk csak egy ilyen általános esetet, amelyben komplexebb megoldást nyújt az ALE Rainbow Room:


4 helyszínünk van: „A” helyen egy tárgyaló 3 fővel (és Rainbow Room eszközökkel), egy „B” hely egy külső helyszínen bejelentkező alkalmazottal, egy C hely egy másik cégnél, akiknél a tárgyalóban ülnek páran és Rainbow Room eszközt használnak, legvégül egy külsős, akinek a meetingről küldtünk egy URL linket. Mindezt a Rainbow köti össze. Meglehetősen kényelmetlen lenne a tárgyalókban ülőknek külön-külön bejelentkezniük a Rainbow-ba és a saját eszközüket használni a tárgyalóban elhelyezett közös kamera, kihangosító és monitor helyett.

Tehát minek nekem Rainbow Room, ha van már Rainbow-m?

A Rainbow tökéletes konferenciahívás élményt biztosít az egyén szempontjából laptopon, okostelefonon, tableten. Viszont ha olyan típusú konferenciahívás helyzet áll elő, amelyben többen ülnek egy irodában/tárgyalóban egy kamera és egy monitor TV előtt, akkor a Rainbow által az egyénnek biztosított kommunikációs alapeszközök kényelmetlenné és feleslegessé válnak. Ahogy már mondtuk, senki se akar a saját laptopjába bújva és saját fülhallgatóján keresztül kommunikálni külön-külön ilyen helyzetben, vagy egy okostelefonba beszélni. Márpedig ilyen, irodai kiscsoportos helyzetek is gyakran előfordulhatnak, a jövőben pedig még inkább.

Miből áll a Rainbow Room rendszer?

A Rainbow Room rendszer felépítése roppant egyszerű. Kell hozzá egy monitor a tárgyaló falára, egy kamera, egy kihangosító, egy Android TV Box. Telepíteni kell a Rainbow Room alkalmazást az Androidos eszközre. Természetesen a működéshez elengedhetetlen az internetes hozzáférés, hiszen így tudunk kommunikálni a Rainbow felhővel, és azon keresztül a többiekkel.

Egy ilyen összekötött „eszközpark” felel meg egy Room-nak, (a Rainbow-ban minden egyes Room „Rainbow TV” néven csatlakoztatható)
A Rainbow Room szolgáltatás külön előfizetéshez kötött és „Room”-onként kell fizetni, azaz ahány tárgyalót szerelünk fel, annyiszor.

Mit kell tenni, hogy csatlakozni tudjuk a céges tárgyalószobában, mint egy Rainbow Room-ban ülő személyeket a beszélgetéshez?

Nyissuk meg a saját Rainbow felületünkön a tárgyalásra használt Bubble-t. Szervezőként (Organiser) ki tudjuk választani a jobb oldalon az Add Rainbow TV opciót. Keressük ki, amelyik nekünk kell és tadááááám! Az adott Ranibow Room-ot innentől mint a Bubble meeting résztvevőjét láthatjuk és ugyanúgy kezelhetjük. Mindezt anélkül, hogy a tárgyalókban ülőket egyenként fel kellett volna vennünk. Ugye nem is volt bonyolult?!

Rugalmas. Rugalmasabb. Rainbow. Room.

Az IWG (Internation Workplace Group) 2019-es felmérése szerint a rugalmas munka szerepe már jóval a válság előtt jelentősen felértékelődött. Az alkalmazottak 50%-a már tavaly is világszerte hetente legalább 2,5 napig irodáin kívül dolgozott. Az elemzés szerint az álláskeresők 80% -a azt is állította, hogy ha két hasonló ajánlattal szembesül, akkor azt fogja elutasítani, amely nem kínál rugalmas munkát. De nem csak a munkavállalók, a munkáltatók is régóta érzik már a változás szelét: 85%-uk megerősítette, hogy a nagyobb munkahelyi rugalmasság eredményeként nőtt a termelékenység.

Az ebben rejlő potenciál kiaknázásához tehát olyan technológiákat kellenek, amelyek kielégítik a mai – különösen a világjárvány miatt felturbózott - rugalmas munkaerő igényeit. Ahogy azt megmutattuk, Rainbow Room tárgyalószoba megoldás nem csak rendkívül egyszerűen csatlakoztatható a már meglévő Rainbow hálózathoz, de hihetetlen jól alkalmazkodik a rugalmas munkarendhez.

  • A rendkívül kedvező áron elérhető ALE Rainbow Room, akárcsak az ALE Rainbow, együtt „lélegzik” a meglévő ALE telefon-infrastruktúrájával. Már meglévő eszközök is alkalmazhatók, időt és pénzt takarítva meg. Ez egy valódi hibrid rendszer, elképesztő integrációs és kapcsolódási lehetőségekkel, biztonságos felhő alapú technológiával. A Rainbow Room nem egy külön vásárolt, és a meglévő kommunikációs platformtól külön működtetett technológia, hanem szerves része és egyben kiegészítője az ALE Rainbow-nak. Nincsenek külön kontakt adatbázisok, nem kell újra „megtanítani” és felprogramozni a cégnek a Rainbow Room rendszert, hogy használni tudjuk.

  • A gyártó adatai szerint az ALE Rainbow felhő infrastruktúrája 99,86% -os rendelkezésre állást kínál évente, több mint 1,7 millió felhasználót szolgál ki több mint 199 országban, és több mint 120 millió WebRTC percet segített elő.

  • Az ALE Rainbow Room esetében rendkívül barátságos felhasználói felület mellett mind az ALE ügyfélszolgálati csapata, mind a globális partnerhálózat (Magyarországon a Young B.T.S. Kft.) mindig kéznél van, hogy segítse a felhasználókat kiképezni és oktatni az új konferenciahívás-megoldások lehető legjobb kihasználásáról.

A Young B.T.S. Kft. természetesen mind a Rainbow Room kompatibilis fizikai eszközök (kamera, kihangosító, Android TV Box, kábelezés), továbbá a megfelelő előfizetés kiválasztásában készségesen áll ügyfelei rendelkezésére. További részletekért keressék ALE specialistáinkat:

Mészáros Tamás
műszaki fejlesztési vezető
meszaros.tamas@young.hu
+36 (1) 452 2772

Pálinkás Péter
kereskedelmi vezető
palinkas.peter@young.hu
+36 (1) 452 2726

További híreink

Újra rendes nyitvatartás május 25-től!
2020. május 22.
Örömmel tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy nyitvatartásunk 2020. május 25-től visszaáll a régi rendre! Irodánk, ügyfélszolgálatunk elérhetősége és személyes helyszíni átvétel is egyaránt hétfőtől csütörtökig 8:00 órától 16:30-ig, pénteken 8:00 órától 16:00-ig lesz lehetséges!
Vissza az életbe, de ne lázasan! - Testhőmérséklet-mérés okosan
2020. május 20.
A járvány lecsengésével lassan enyhítenek a szigorú korlátozásokon, visszaáll az élet a régi kerékvágásba. A munkáltatók sorra jelentik be, hogy megnyitják üzleteiket, a home office-ból apránként visszahívják a kollégákat, az iskolákba is visszatér az oktatás. Nagyon észnél kell lennünk ...
Megállítjuk az időt ingyenes extra garanciával!
2020. május 8.
A Panasonic is kedveskedik ügyfeleinek a krízis hónapjaiban. Meghosszabbítja a jótállási időt egyes termékcsoportokban.
TörlésKijelöltek összehasonlítása