ALE Rainbow újdonságok – 2023. augusztus
A minőség az elsődleges cél az ALE számára, így számos hibát kijavítottak és teljesítményjavításokat hajtottak végre annak érdekében, hogy a Rainbow a lehető legmagasabb szinten működjön.
Új funkciók
- Rainbow Attendant a hibrid PBX-hez
Új Rainbow Attendant funkciónk tökéletes a bejövő vállalati hívások kezeléséhez. Lehetővé teszi akár 10 hívás kezelését, és akár 5 darab 30 fős csoport személyzetének felügyeletét. Váratlan távolmaradás esetén módosítható a hívásátirányítás. A Rainbow Attendant speciális Rainbow Attendant licencet igényel.
Elérhető webes felületen/asztali számítógépen és Macen.
- Rövid számok használata a Rainbow üzleti címtárban
A Rainbow üzleti címtár mostantól rövid számokat is tartalmazhat. Általános eset, hogy egy vállalatnál van olyan felhasználó, aki nem csatlakozik ALE PBX-hez, de egy belső rövid számmal még mindig elérhető. A funkció arra is használható, hogy egy nevet társítsunk egy olyan rövid számhoz, amely nem elérhető az alközpont címtárában.
Elérhető webes felületen/asztali számítógépen, iOS-en és Androidon.
- Foglaltsági hang P2P hívásnál
Amikor peer-to-peer hívással próbálunk elérni egy olyan felhasználót, aki nem szerepel a címtárban, előfordulhat, hogy a Rainbow nem mutatja az elérhetőségi állapotot. Korábban, ha egy hívás „elfoglalt” állapotot felhasználót talált meg, a hívást magyarázat nélkül megszakította rendszer. Most egy foglaltsági hang jelzi, hogy a személy elfoglalt, így elkerülhető a zavar, amelyet a nyilvánvaló ok nélkül megszakított hívás okozott korábban.
Elérhető webes felületen/asztali számítógépen, iOS-en és Androidon.
- A csengetés leállítása a hívás elutasítása nélkül
Ha egy bejövő hívás látható a képernyőn és csengetőhang hallható, a bejövő hívás előugró ablakában az [X] mezőre kattintva leállítható a csengetés, azaz bezárható az előugró ablak, és leállító a csengetés. Ellentétben az "Elutasítás" gombbal, amely átirányítja vagy elrejti a hívást, később továbbra is fogadhatjuk a hívást a beszélgetési területről.
Elérhető webes felületen/asztali számítógépen, iOS-en és Androidon.
- A hívásátirányítás a felhasználók nevében
A Rainbow adminisztrátor beállíthatja/kikapcsolhatja a hívásátirányítást a felhasználó nevében, így például akkor, ha egy irodán kívüli felhasználó nevében hangpostára történő átirányítás kell beállítani.
Elérhető weben/asztalon.
- Felügyelt átvitel kezelése
Korábban egy hívás átadásakor a hívást átadó személy adatai jelentek meg. Mostantól, amikor egy hívást átadásra kerül, az eredeti hívó adatai (név vagy telefonszám) jelennek meg. A hívó fél, a hívást átadó felhasználó és a címzett közötti interakció mostantól elérhető a kapcsolati adatok képernyőjén.
Elérhető asztali számítógépen.
- Video vétel letiltása
A video vétel letiltása funkció mostantól elérhető okostelefonokon. A gyenge internetkapcsolatok és jelerősség esetén mostantól letilthatók a résztvevők videói a rács (Grid) nézetben. A videók a konferencia alatt bármikor újraaktiválhatók, ha a kapcsolat minősége javul.
Elérhető iOS és Android felületeken.
- A beszélgetési idő újratervezése
A Rainbow Bubble-sek új statisztikai lappal jelennek meg. Ez a fejlesztés jobb olvashatóságot biztosít a résztvevőknek a beszélgetési idő alatt. Mostantól több információ láthatók a résztvevőkről, beleértve a következőket: keresztnév, vezetéknév és cégadatok.
Elérhető webes felületről/asztali számítógépen, iOS-en és Androidon.
- Bubbles lap számlálók
Az okostelefonon folytatott beszélgetések jobb kezeléséhez most már láthatók a Bubbles-meghívók, aktív Bubbles-ök és inaktív Bubble-ök a Rainbow alkalmazás Bubbles lapján.
Elérhető iOS és Android rendszeren.
- Automatikus kiugrás
A hívásképernyők (peer-to-peer és Bubble) mostantól automatikusan leválaszthatók és ráhelyezhetők a Rainbow főablakára. Ezzel optimalizálható a kétképernyős élmény, megkönnyíthető a többfeladatos munkavégzést és rendszerezhető a felhasználói felület. Aktiválása a "Hívásnézet" (Call View) beállításával lehetséges.
Elérhető webes felületen/asztali számítógépen.
- Új hívás képernyő
A Rainbow új hívásképernyője Android felületen egy felhasználóbarát és intuitív, így megkönnyíti a platform navigálását és használatát.
Elérhető Android felületen.
- A vendég első képernyőjének javítása
Új bejelentkezési felhasználói felület élménnyel lesz gazdagabb, aki nyilvános linken keresztül csatlakozik egy konferenciához. A továbbfejlesztett felülettel könnyedén csatlakozhat bárki a konferenciához vendégként, weboldalról vagy asztali alkalmazásból, ha már rendelkezik fiókkal.
Elérhető webes felületen/asztali számítógépen, iOS-en és Androidon.
Adminisztráció
- Tanúsítvány lejárat riasztás/figyelmeztetés a készüléklistában
Elkerülhető a VoIP szolgáltatás megszakítás a WebRTC átjárón a tanúsítvány frissítési riasztással. Figyelmeztetés jelenik meg a készüléklistában, amikor a SIP csatlakozási tanúsítvány lejárat előtt áll vagy már lejárt.
- Törlésre szánt fiók lejárati időszaka
Amikor egy felhasználói fiókot törölnek, az egy 10 napos lejárati időszakba kerül. A fiók a lejárati időszak végén kerül törlésre. A lejárati időszak alatt a BP és EC adminisztrátorok visszaállíthatják ezeket a fiókokat aktív állapotba vagy véglegesen törölhetik őket.
- Analitika: Pontosabb adatok új statisztikai elemzési időszakokkal
Mostantól lehetőség van különféle időszakok kiválasztására a műszerfaladatok megtekintéséhez. Megtekinthető az utolsó 7 nap, az utolsó 28 nap, az aktuális hét, a múlt hét, aktuális hónap és a múlt hónap. Nagyobb rugalmasság biztosítható az elemzéshez és könnyebbé tehető az adatok összehasonlítása az időszakok között.
Az ALE Rainbow ezen kívül sok apró, praktikus újdonsággal is szolgál. Az új funkciók teljes listájáról innen lehet tájékozódni.
Az ALE Rainbow frissítésekkel kapcsolatban kérdésekben keressék ALE specialistáinkat:
Pálinkás Péter
kereskedelmi vezető
palinkas.peter@young.hu
+36 (1) 452 2726