Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Bemutatkozik az OXE Purple - Megújult vállalati telefonrendszer közepes, nagy és nagyon nagy cégek számára

2021. november 24.
Az Alcatel-Lucent Enterprise (ALE) nem csak vállalati telefonjait, de vállalati kommunikációs szerver megoldását, az OXE-t is modernizálta idén, OXE Purple néven. Mindezt egy olyan digitális kor küszöbén, amikor a cégek javítani akarják versenyképességüket, miközben a hibrid munkavégzés rugalmasságát kínálják az alkalmazottaknak. A vállalati kommunikáció tehát kulcsfontosságú a jobb együttműködéshez és az ügyfélszolgálat javításához.

Az OmniPCX Enterprise Communication Server Purple (OXE Purple) lehetővé teszi, hogy bárhol is vagyunk, kommunikálni tudjunk kollégáinkkal és ügyfeleinkkel. Minden interakció tartós kapcsolattá alakulhat az OXE Purple-lel, mivel lehetővé teszi a kommunikációt az üzleti alkalmazásainkból.

Az ALE továbbfejlesztett kommunikációs szerver megoldása biztosítja az üzletmenet folytonosságát a platform megbízható, magas rendelkezésre állású technológiájával. Ráadásul a hibrid felhő használatával fokozatosan korszerűsíthető a kommunikáció.

Az ALE OXE Purple a digitális korszakra tervezett üzleti kommunikációt kínálja. Összeköti az egész vállalatot, és biztosítja a szervezetek számára azt a szabadságot, minőséget és agilitást, amelyre szükségük van vállalkozásuk bővítéséhez. Az OXE Purple az üzleti kommunikációs megoldás következő generációja, amely fejlett és rugalmas híváskezelést, multimédiás beszélgetéseket, felhőalapú nyitottságot és hibrid felhőkapcsolatot kínál az ALE Rainbow-jával, amely integrálja a mobilitást, a videokonferenciát és a biztonságos csoportos üzenetküldést üzleti alkalmazásokkal.

  • Hatékony híváskezelés, beleértve a csoportos hívásokat, a vonalfelügyeletet és a hívásszűrést
  • Hibrid csatlakozás: IP, SIP, WLAN, IP-DECT, DECT, digitális, analóg
  • Hibrid felhőkapcsolat Alcatel-Lucent Rainbow csoportos együttműködéshez és videokonferenciákhoz
  • Egyedi telefonszámról ALE üzleti telefonokkal, ALE mobiltelefonokkal, softphones (IP asztali szoftver és ALE SoftPhone) vagy Rainbow alkalmazással bárhol kommunikálhatunk
  • Integráció SaaS-alkalmazásokba a hang és az együttműködés érdekében
  • Contact Center megoldás intelligens hanghívás-irányítással és 360°-os rálátással a többcsatornás interakciókra ALE Connect-tel
  • A kommunikáció és a szoftverek megerősített titkosítása a kibertámadások ellen
  • Magas rendelkezésre állás és méretezhetőség példányonként akár 15 000 felhasználó számára
  • Virtualizált többpéldányos architektúra privát felhőhöz
  • Szoftverfrissítés és felügyelet a felhőből az ALE Cloud Connect segítségével
  • Eszközök OmniVista 8770 NMS menedzsmenthez, automatizálási, hívásirányítási és értesítési szolgáltatások

Az új OXE Purple további lehetőségeivel kapcsolatban keressék ALE specialistáinkat:

Mészáros Tamás
műszaki fejlesztési vezető
meszaros.tamas@young.hu
+36 (1) 452 2772

Pálinkás Péter
kereskedelmi vezető
palinkas.peter@young.hu
+36 (1) 452 2726

További híreink

Év végi kiszállítás – fontos információk
2021. november 17.
2021-ben sem csitult a szállítmányozási válság a világban, ezért bizonyosan az idei év végét sem ússzuk meg kiszállítási nehézségek nélkül. A házhozszállítási igény rakétasebességgel nő, a kapacitások viszont nem, így a szállítócégek képtelenek tartani a megnövekedett tempót. Ez a probléma a mi ...
2N árváltozás 2021. november 15-től
2021. október 26.
A piacvezető beléptetőgyártó 2N kényszerű árváltozást jelentette be partnereinek az Európában tapasztalható hiányválság miatt. A kb. 10%-os emelkedést november 15-től tapasztalhatják vevőink is.
Alcatel-Lucent bővülő Wi-Fi 6 kínálat: két újabb access point
2021. október 25.
Az Alcatel-Lucent nem csak üzleti asztali telefon kínálatát újítja meg, de vele párhuzamosan Wi-Fi 6 portfóliójának bővítésébe is belekezdett. Novembertől már kaphatók az OmniAccess Stellar Wi-Fi 6 AP1331 prémium középkategóriás illetve a speciálisan vendéglátóipari és idegenforgalmi ...
TörlésKijelöltek összehasonlítása