Digitális világunk elválaszthatatlan részei: az üzleti asztali telefonok
Mindannyiunk életében vannak olyan időszakok, amikor magától érthető módon fordulunk az asztali telefonhoz, függetlenül a rendelkezésre álló egyéb kommunikációs módszerektől. Vészhelyzetekben, amikor azonnal kapcsolatba kell lépnünk valakivel, a vezetékes telefonok gyors, megbízható és biztonságos kommunikációt biztosítanak.
Csak beszélni szeretnénk valakivel
Napjainkban az üzleti asztali telefonok sok vállalkozásban fontos szerepet játszanak. A kórházi szakembereknek olyan folyamatosan működő eszközökre van szükségük, amelyek lehetővé teszik, hogy bármikor elérjék az embereket, és bármikor elérhetők legyenek. A vállalkozásoknak szükségük van a recepciós pultokra, hogy segítsenek megszervezni a beszélgetéseket, az ügyfélszolgálati cégek pedig az asztali telefonokra hagyatkoznak a találkozók egyeztetéséhez és kezeléséhez. Még a kormányzati intézmények is az asztali telefonokra támaszkodnak a biztonságos, vezetékes kapcsolatokban.
Egyes vállalatok számára az üzleti asztali telefon elengedhetetlen a vállalkozás zavartalan működéséhez. Érdekes módon sok üzleti környezetben még mindig az asztali telefon a preferált megoldás az emberi kapcsolatot igénylő interakciókhoz. Ha például valaki azt szeretné tudni, hogy miért nem kapott meg egy terméket, vagy ha segítségre van szüksége egy szolgáltatással kapcsolatban, akkor egy magas színvonalú, megbízható emberi kapcsolatot sugárzó kommunikációs formát szeretne a beszélgetéshez.
Valójában az asztali telefon értékes, testre szabható megoldás a kritikus és speciális üzleti kommunikáció számára.
Egy fejlődő történet
Még mindig léteznek olyan feltörekvő országok, ahol a TDM (Time-Division Multiplexing) jelen van, és az ottani vállalatok kommunikációs stratégiájuk kialakításakor az üzleti asztali telefonhoz hozzáférésre támaszkodnak. Bár a munkahelyek a digitalizáció irányába mozdulnak el, még mindig nem minden vállalkozás áll távmunkásokból és alkalmaz hibrid foglalkoztatást.
A feltörekvő országokban nagy arányban találhatók olyan gyorsan növekvő vállalatok, amelyeknél a technológiai szempontoknak fejlődniük kell. E szervezetek számára stratégiai fontosságú a meglévő eszközök kihasználása. Értékesek azok az üzleti asztali telefonok, amelyek TDM-hez vagy IP-hez egyaránt képesek csatlakozni. Az IP-re való áttérés, és ezzel együtt a távmunkásképességek és a felhőhöz hozzáférés egyszerű, mivel a hibrid TDM/IP üzleti asztali telefonokat nem kell lecserélni. Az üzletre és a felhasználói kommunikációs élményre gyakorolt hatás ezért korlátozott lesz.
Bizonyos esetekben, amikor az egységes kommunikációs (UC) megoldás telepítése bonyolult lehet a felhasználók számára, az asztali telefon értékes dedikált eszköz lehet a teljes UC-környezet kiegészítésére és javítására. Különösen azok számára, akik egyszerű eszközöket szeretnének, és a hívások tárcsázásához és kezeléséhez továbbra is egy megbízható eszközt szeretnének használni, amely speciális gombokkal és funkciókkal rendelkezik.
Az üzleti asztali telefonok átjáróként is használhatók a tárgyak internete (IoT) környezetéhez, és egyéb funkciókat is biztosíthatnak az ügyfelek számára, beleértve az innovatív eszközök kiaknázását és a munkafolyamatok javítását.
Egy pillantás a jövőbe
Biztosan nem egy olyan jövő felé tartunk, amelyben az üzleti asztali telefonok egyhamar eltűnnének. Az üzleti környezetben használt eszközök azonban valószínűleg egyre kifinomultabbak lesznek. Az üzleti asztali telefon gyártóknak továbbra is kísérletezniük kell eszközeik értékének növelésével, ideértve az intelligens megoldások, a mesterséges intelligencia (AI) és a kényelmi funkciók bevezetését az asztali telefontechnológiában.
Az üzleti asztali telefonok egyre nagyobb „szakértelemmel” rendelkeznek, például személyi asszisztensként szolgálnak, és olyan funkciókat tartalmaznak, mint a szövegfelolvasás és a mesterséges intelligencia. Emellett valószínű, hogy ezeken az eszközökön keresztül innovatív technológiák is elérhetővé válnak, például a IoT-hoz hozzáférés.
A valóság az, hogy a mai digitális világban sok vállalkozás működése az üzleti asztali telefonokra támaszkodik, míg mások integrálják ezeket digitális átalakítási stratégiájukba. Egyes vállalkozások úgy döntenek, hogy csak néhány eszközt tartanak meg, hogy biztosítsák a bejövő hívások fogadását.
Az irodai telefonmegoldásokra minden típusú vállalkozás és iparág számára szükség van. Mi a Young B.T.S. Kft-nél, az Alcatel-Lucent Enterprise (ALE) üzleti asztali telefonok hazai forgalmazójaként hiszünk abban, hogy az üzleti asztali telefonok hosszú és fényes jövő előtt állnak. Ezért büszkén mutatjuk be a legújabb, magyar nyelvű ALE DeskPhone üzleti asztali telefon e-katalógust, amely INNEN LETÖLTHETŐ.
További ALE üzleti asztali telefon információkért keressék bizalommal ALE specialistánkat:
Pálinkás Péter
kereskedelmi vezető
palinkas.peter@young.hu
+36 (1) 452 2726