Panasonic Technikai Támogatás 2021
Miért jó az, ha külön fizetünk a support-ért?
Az új alközpontok (PBX) értékesítésekor az IP penetráció tartósan 50% feletti arányban van. Ezért fontos ismerni azt az IT környezetet, ahova be kell majd illeszteni a PBX-et.
A Young BTS Kft.-nél a Panasonic Technikai támogatás nem korlátozódik kizárólag az alközpont programozására, és az azzal kapcsolatos kérdések megválaszolására, hanem segítséget tud nyújtani az IT eszközökkel kapcsolatos kérdésekben (pl. Tűzfal), hálózati analízisben, intercom eszközökkel kapcsolatos együtt működési problémákban is.
Ez utóbbi támogatás, ha nem csak elméleti szintű, hanem konkrét hibabehatárolást, vagy installációs segítség nyújtást igényel, akkor nem része a technikai támogatásnak. Viszont az ilyen segítséget kérő kollégának a választott technikai támogatás csomagban vállalt határidőn belül (SLA) tudunk segítséget nyújtani. Ez igen fontos, mert az ilyen típusú problémák (VoIP fővonal telepítése, távoli IP mellékek, mobil applikáció, stb) jellemzően telepítéskor, rendszer átadás előtt jelentkeznek, amikor fontos, hogy gyors segítséget kapjon a támogatást igénybe vevő partner.
A 2021-es évben is tervezünk további Panasonic tanfolyamokat. Ezek a jelen helyzetben on-line kívánjuk megrendezni, ahogy a 2020-as évben is.
Miben különböznek a szolgáltatáscsomagok?
Ahogy a cégek és ügyfélköreik is különböznek, úgy különböznek az elvárások a supporttal szemben is. Valaki gyors reakcióidővel vár választ és megoldást, mert saját ügyfeleivel szemben nem engedheti meg a késlekedést. Valakinek kevésbé sietős, és megelégszik a lassabb ügyintézéssel. Vannak cégek, akik kiemelten fontosnak tartják munkatársaik folyamatos képzését, így magasabb csomagra fizetnek elő, amelyben ingyen járnak a tréningek. Ezért alkottuk meg Alap és Prémium Szolgáltatáscsomagjainkat. Bármelyiket is válasszák azonban ügyfeleink, egy kivételezett csoportba tartoznak, hiszen csak a PTT előfizetők esetében
- Része a csomagoknak a technikai támogatás.
- Tervezhető rendelkezésre állást biztosítunk!
- Ingyenesen értékesítést támogató oktatásokat és értékesítést támogató eszközöket, kalkulátorokat és kedvezményes programozói oktatást (alap csomag esetén 50%, prémium csomag esetében 100% a kedvezmény mértéke)
- Elsőbbség a tanfolyamokon való részvételi szándék esetén
- Technikai támogatás az IT környezettel kapcsolatos kérdésekben is (az Általános Szerződési Feltételek II. számú melléklete szerint)
Az egyes csomagok közti különbséget jól illusztrálja az alábbi táblázat.
Szeretnék PTT-t, hogyan lehetek előfizető?
A 2021-es Panasonic Technikai Támogatás Szolgáltatáscsomagok bármikor megköthetők év közben is, de érvényességi idejük minden esetben 2022. január 31-ig tart.
A gombra kattintva letölthető a 2021-es nyomtatvány, melyet kitöltve, aláírva, hivatalosan lepecsételve, beszkennelve elég visszaküldeni az orosz.fruzsina@young.hu email címre, és máris élvezheti Ön és cége is a Young B.T.S. kft. magas szintű Panasonic Technikai Támogatását!
A Panasonic Technikai Támogatás Szolgáltatáscsomagok listaára 2021-ben is változatlan:
- Alapcsomag listaár: 38 700 Ft + Áfa / naptári év
- Prémium csomag listaár: 83 300 Ft + Áfa / naptári év
Bővebb információkért keressék bizalommal Panasonic márkakmenedzsereinket:
Nagy Krisztián
termékfelelős/technikai támogató
nagy.krisztian@young.hu
Tel.: +36 (1) 452 2649
Orosz Fruzsina
kereskedelmi asszisztens
orosz.fruzsina@young.hu
Tel.: +36 (1) 452-2638