Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

PANASONIC Technikai Támogatás Szolgáltatáscsomag - Tájékoztató!

2019. február 18.
Ahogy arra első januári hírlevelünkben már felhívtuk a figyelmet, február 1-től már a megújított Panasonic Technikai Támogatás Szolgáltatáscsomagok (PTT) az érvényesek. De miért is érdemes előfizetni a PTT-re? A rövid válasz: mert nem éri meg nem előfizetni! A hosszabb válaszért érdemes továbbolvasni.

Panasonic-2019-PanaTT_Tájékoztató_01

„Ha máshol ingyen kapom, itt miért nem?”

Manapság egy drágább termék, vagy egy-egy nagyobb vásárlás, beszerzés vagy régi cégek közötti munkakapcsolat esetén sokan automatikusan elvárják, hogy a forgalmazó, gyártó ingyenes technikai támogatást adjon. „Ha máshol ingyen kapom, itt miért nem?” – teszik fel a kérdést, amikor a support csak külön díj fejében jár. A látszat ellenére valószínűleg máshol sem kap az ügyfél semmit ingyen. A technikai támogatást eleve beleszámítják a termék árba, így azt a termék vásárlásakor kifizettetik a vevővel, még ha nem is tud róla. Akkor is, ha sose veszi igénybe. És még ha igénybe is veszi, az eredmény nem biztos, hogy garantált. Például speciálisabb, bonyolult, nagyobb tudást igénylő eszközök, rendszerek esetén nem elég, ha egy viszonylag olcsón alkalmazott, könnyebben helyettesíthető, gyorstalpalón betanított operátor emelgeti a telefont. Komolyabb problémánál ugyanis hamar megállhat a tudomány. Például telefon alközpontok (továbbiakban PBX) és PBX-ek technikai működtetésének környezetével kapcsolatos kérdések és problémák esetén valódi, nagyobb tudású, hozzáértő szakembereknek kell ülni a vonal másik végén, akiknek mélyreható termékismeretük van, tapasztalatuk a különféle, akár integrált rendszerekben használt termékkel kapcsolatban. Az ilyen rendelkezésre álló szakembereknek, akik komplex válaszokat képesek adni a kérdésekre – különösen a mostani, szakemberhiányos világban – ára van.

Miért jó az, ha külön fizetünk a support-ért?

A Young B.T.S. Kft. PTT Szolgáltatáscsomagjai bár előfizetéshez kötöttek, éppen ezért tiszta viszonyokat teremtenek a Panasonic support terén. A vevő azt kapja, amiért fizetett. Nem többet, nem kevesebbet. Kiszámítható, előre kalkulálható a költség és ezért nyújtott support. És ami a legfontosabb: a gyártó által akkreditált szakember segít a bajban!
Szolgáltatáscsomag nélkül, csak az alábbi szolgáltatások érhetők ingyen el a Panasonic PBX-ekhez:

• Javítás ügyintézése garancia idő alatt és után (ez utóbbi árlista alapján)
• Firmware upgrade (NS központokhoz) MPR-ID alapján 12 hónapon belül
• Értékesítést támogató webinar elérése

Minden, ezen kívüli helyzet technikai támogatás Szolgáltatáscsomagban érhető el ügyfeleinknek. Ennek részleteit az Általános Szerződési Feltételek II. számú mellékelete tartalmazza.

Miben különböznek a szolgáltatáscsomagok?

Ahogy a cégek és ügyfélköreik is különböznek, úgy különböznek az elvárások a supporttal szemben is. Valaki gyors reakcióidővel vár választ és megoldást, mert saját ügyfeleivel szemben nem engedheti meg a késlekedést. Valakinek kevésbé sietős, és megelégszik a lassabb ügyintézéssel. Vannak cégek, akik kiemelten fontosnak tartják munkatársaik folyamatos képzését, így magasabb csomagra fizetnek elő, amelyben ingyen járnak a tréningek. Ezért alkottuk meg Alap és Prémium Szolgáltatáscsomagjainkat. Bármelyiket is válasszák azonban ügyfeleink, egy kivételezett csoportba tartoznak, hiszen csak a PTT előfizetők esetében

• része a csomagoknak a technikai támogatás.
• tervezhető rendelkezésre állást biztosítunk!
• ingyenesen értékesítést támogató oktatásokat és értékesítést támogató eszközöket, kalkulátorokat és kedvezményes programozói oktatást (alap csomag esetén 50%, prémium csomag esetében 100% a kedvezmény mértéke)

Az egyes csomagok közti különbséget jól illusztrálja az alábbi táblázat.

Szeretnék PTT-t, hogyan lehetek előfizető?

A 2019-es Panasonic Technikai Támogatás Szolgáltatáscsomagok bármikor megköthetők év közben is, de érvényességi idejük minden esetben 2020. január 31-ig tart.

A gombra kattintva letöltheti a 2019-es nyomtatványt, melyet kitöltve, aláírva, hivatalosan lepecsételve, beszkennelve elég visszaküldeni az orosz.fruzsina@young.hu email címre, és máris élvezheti Ön és cége is a Young B.T.S. kft. magas szintű Panasonic Technikai Támogatását!

A Panasonic Technikai Támogatás Szolgáltatáscsomagok listaára 2019-ban is változatlan:

• Alapcsomag listaár: 38 700 Ft + Áfa / naptári év
• Prémium csomag listaár: 83 300 Ft + Áfa / naptári év

Bővebb információkért keressék bizalommal Panasonic termékmenedzserünket:

Kreszta Zoltán
kreszta.zoltan@young.hu
Tel.: +3614522649

További híreink

Ragyogó februári UNV akció!
2019. február 15.
Szemkápráztató kedvezményekkel várjuk az UNV kamerák és NVR-ek viszonteladóit és végfelhasználóit! Akciónkban 22 PRIME és 8 EASY kamera illetve NVR kapható 2019. február 18. - március 1. között, a készlet erejéig!
Újabb rangos díjat nyert a 2N IP VERSO!
2019. február 12.
A 2N IP VERSO intercom elnyerte a „Legjobb Hardware”-ért járó díjat a CEDIA AWARDS-on. A 2N zászlóshajójának nem ez az első rangos elismerése, 2017-ben a RedDot formatervezési díjat is begyűjtötte.
Megszűnő 2N termékek!
2019. február 7.
A 2N újra bizonyítja, hogy a legmodernebb technológiák elkötelezettje. Időről időre kivezetnek a piacról korszerűtlen ítélt modelleket. Most 3 régebbi terméktől válik meg a cseh gyártó: a 2N EasyGate UMTS USB, a 2N OfficeRoute és a 2N SmartGate UMTS 501448E sorszámú változatát nem gyártja többé.
TörlésKijelöltek összehasonlítása