Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Panasonic – Változó gyártói garancia

2022. október 26.
Kiadta a Panasonic a megszűnő telekommunikációs üzletág legújabb garanciális feltételit, melyből kiderül, hogyan szigorodnak a feltételek a hátralévő időszakban.

Ahogy az várható volt, a Panasonic a 2022. végén megszűnő PBX és SIP termékeinek forgalmazása miatt hozzáigazította a gyártói jótállás feltételeit a várható változásokhoz. Emiatt a következő feltételek módosulnak:

  • A gyártói jótállás a végfelhasználónak kiállított számla kiállításának időpontjától indul, és 1 év időtartamig tart.
  • Garanciális javítás befogadásának utolsó időpontja: 2023. december 31.
  • A garanciális problémák kezelését egy német szerviz center végzi:

    German Service Center
    Panasonic Service Center Rendsburg
    Kieler Straße 41
    24768 Rendsburg
    email: systems@psc-rd.de 
    Tel.: +49 4331 1411-0
    Fax: +49 4331 1411-29
  • A termék garanciális javítás igényét a megadott email címen (systems@psc-rd.de ) keresztül kell kérni. Itt különböző adatokat kell elküldeni: típus, gyári szám, számla, hibaleírás.
  • A szerviz ez alapján küld egy futárt és intézik a továbbiakat.

Bár maga a végfelhasználó is visszaküldheti a terméket, javasoljuk, hogy bízzák a telepítőre/disztribútorra ennek intézését, mert ha a hibáról kiderül, hogy mégsem tartozik bele a garanciális kötelezettségvállalás körébe, akkor a bevizsgálás/javítás teljes költségét megtérítteti a Panasonic az ügyféllel!

A hivatalos jótállási dokumentum letölthető innen, eredeti angol nyelven.

Fontos tudni, hogy a Young B.T.S. Kft. vállalja az efféle garanciális problémák telephelyi kezelését és ügyintézését. Ennek során a telephelyünkre behozott terméket:

  • kipróbáljuk, valóban meghibásodott-e
  • probléma esetén intézzük a gyártóval a megoldását.
  • ha a hibafeltárásához távelérés, vagy helyszíni megjelenés szükséges, akkor a probléma ezen része a szolgáltatási árlista alapján költségtérítéses.
  • eszköz ügyfélnek történő kiszállítása (futárral) is a megrendelőt terheli.

A Panasonic jótállási feltételekkel és az ügyintézéssel kapcsolatban keressék bátran munkatársainkat:

Orosz Fruzsina - kereskedelmi asszisztens
orosz.fruzsina@young.hu

Nagy Krisztián - termékfelelős
nagy.krisztian@young.hu

További híreink

Panasonic alközpontod van? Most légy észnél!
2022. október 21.
Noha a gyártó az év végén befejezi az alközpontok és SIP eszközeinek forgalmazását, sokan kitartottak a japán gyártó megbízható, kiváló minőségű alközpontjai mellett. Hogy az eszközök a lehető leghosszabb ideig tolhassák ki élettartamukat, érdemes mindvégig észnél lenni, mert kihagyhatatlan ...
Zárva tartunk - 2022. október 15-én
2022. október 10.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. október 15-én (szombat) ZÁRVA tartunk. Kérjük, hogy megrendeléseiknél és az áruszállításnál ezt szíveskedjenek figyelembe venni! Megértésüket köszönjük!
Kiváló ár/érték arányú PLANET switchek kis- és középvállalkozásoknak - jelenleg raktárról
2022. szeptember 28.
A PLANET Technology Corporation nem csak a legszélsőségesebb ipari körülményekre tervezi robosztus hálózati termékeit, de a hagyományos kis- és középvállalkozások (KKV) számára is kiváló ár/érték arányú switcheket gyárt a hétköznapokra. Az igazán jó hír, hogy ezek az eszközök nem csak ...
TörlésKijelöltek összehasonlítása