Panasonic – Változó gyártói garancia
Ahogy az várható volt, a Panasonic a 2022. végén megszűnő PBX és SIP termékeinek forgalmazása miatt hozzáigazította a gyártói jótállás feltételeit a várható változásokhoz. Emiatt a következő feltételek módosulnak:
- A gyártói jótállás a végfelhasználónak kiállított számla kiállításának időpontjától indul, és 1 év időtartamig tart.
- Garanciális javítás befogadásának utolsó időpontja: 2023. december 31.
- A garanciális problémák kezelését egy német szerviz center végzi:
German Service Center
Panasonic Service Center Rendsburg
Kieler Straße 41
24768 Rendsburg
email: systems@psc-rd.de
Tel.: +49 4331 1411-0
Fax: +49 4331 1411-29
- A termék garanciális javítás igényét a megadott email címen (systems@psc-rd.de ) keresztül kell kérni. Itt különböző adatokat kell elküldeni: típus, gyári szám, számla, hibaleírás.
- A szerviz ez alapján küld egy futárt és intézik a továbbiakat.
Bár maga a végfelhasználó is visszaküldheti a terméket, javasoljuk, hogy bízzák a telepítőre/disztribútorra ennek intézését, mert ha a hibáról kiderül, hogy mégsem tartozik bele a garanciális kötelezettségvállalás körébe, akkor a bevizsgálás/javítás teljes költségét megtérítteti a Panasonic az ügyféllel!
A hivatalos jótállási dokumentum letölthető innen, eredeti angol nyelven.
Fontos tudni, hogy a Young B.T.S. Kft. vállalja az efféle garanciális problémák telephelyi kezelését és ügyintézését. Ennek során a telephelyünkre behozott terméket:
- kipróbáljuk, valóban meghibásodott-e
- probléma esetén intézzük a gyártóval a megoldását.
- ha a hibafeltárásához távelérés, vagy helyszíni megjelenés szükséges, akkor a probléma ezen része a szolgáltatási árlista alapján költségtérítéses.
- eszköz ügyfélnek történő kiszállítása (futárral) is a megrendelőt terheli.
A Panasonic jótállási feltételekkel és az ügyintézéssel kapcsolatban keressék bátran munkatársainkat:
Orosz Fruzsina - kereskedelmi asszisztens
orosz.fruzsina@young.hu
Nagy Krisztián - termékfelelős
nagy.krisztian@young.hu