„We Team” - Chatkommunikáció egyetlen rendszerben
A JUSAN WeTeam egy felhőben működő contact center, amely lehetővé teszi, hogy a különböző forrásokból (WhatsApp, Facebook, Twitter, webes csevegés) érkező chatüzeneteket, valamint a videót egyetlen felületről kezeljék.
A WeTeam gondoskodik arról, hogy a contact centerbe érkező üzenetek az ügyfélspecifikus elosztási szabályok szerint a megfelelő csoportokhoz (például a közvetlenül a kereskedőkhöz) és ügyfélszolgálati munkatársakhoz kerüljenek továbbításra. Az ügyfélszolgálatos az értesítéseket és üzeneteket az asztali vagy mobilalkalmazáson kapja meg, és azonnal válaszolhat. A többcsatornás, egységesített chatkommunikációval magasabb szintre emelhető az ügyfélelégedettség.
Melyek a WeTeam legfőbb előnyei?
- Optimailzálás: A contact center költségeinek és erőforrásainak optimalizálhatók a WebRTC technológiának és a különböző csevegési csatornák egyidejű kezelésének köszönhetően.
- Növekedés: A WeTeam növeli a cég imázsát és prémium élményt nyújt azoknak az ügyfeleknek, akik bármikor és bárhol kiszolgálást szeretnének.
- Javítás: Az azonnali és személyre szabott figyelem, amelyet az ügyfelek kapnak, amikor professzionális közösségi hálózati csatornákat használnak, lehetővé teszi a WeTeam számára, hogy nagymértékben javítsa elégedettségüket és hűségüket cégünkhöz.
- Multi-csatorna és multi-platform működés: A WeTeam lehetővé teszi az ügyfélszolgálat mobilitását, és lehetővé teszi az üzenetek és a videóhívások egyidejű kezelését bármilyen eszközről (PC, tablet, mobil), bármikor és bárhonnan.
- Programozhatóság: programozható képernyő, amely valós idejű tevékenységszámlálókat jelenít meg, megjeleníti a sorban lévő csevegéseket és e-maileket, az ügyfélszolgálatos tevékenységét, a várakozási időt, a folyamatban lévő beszélgetéseket, a befejezett beszélgetések számát és a napi statisztikákat.
- Analitika: Statisztikák készíthetők, amelyek lehetővé teszik a rendszeren áthaladó összes adat nyomon követését és lehetővé teszik a munkaterhelés megtervezését.
- Kommunikáció videóhívással: WebRTC technológiával a kiválasztott ügyfelek és ügyfélszolgálatosok között.
A WeTeam-mel kapcsolatos részletes információkért, integrációs lehetőségekről és további JUSAN contact center megoldásokkal kapcsolatban keressék JUSAN termékfelelősünket:
Nagy Krisztián
termékfelelős/technikai támogató
nagy.krisztian@young.hu
Tel.: +36 (1) 452 2649