Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Alcatel-Lucent - Multimédiás Contact Center megoldások

Megoldások

OpenTouch Customer Service (OmniPCX Enterprise)

Az Alcatel-Lucent OpenTouch Customer Service contact center megoldás teljes körűen kiszolgálja azokat az igényeket, melyek egy hatékony ügyfélszolgálattal kapcsolatban felmerülhetnek. A szoftver egyesíti az összes kommunikációs csatornát, miközben valós idejű monitorozást tesz lehetővé.
A multimédiás OpenTouch Customer Service minden kommunikációs eszközt egységesen kezel, így a telefon, a fax, az e-mail, az SMS, a chat, illetve a webes csatornák is egy kézben összpontosulnak.

OmniTouch Contact Center Standard Edition (OmniPCX Enterprise)

Az Alcatel-Lucent OmniTouch Contact Center Standard Edition megoldás költséghatékony módja az olyan ügyfélszolgálatok hatékonyságának növelésének, melyeknél elsősorban a telefonos ügyfélkapcsolatok dominálnak. A rendszer egy alap contact center megoldást nyújt annak minden funkciójával, teljes idejű nyomon követést tesz lehetővé, miközben minden munkafolyamatról és tevékenységről részletes statisztikákat készít. A naprakész adatokkal javítható az ügyfélszolgálat hatékonysága, valamint növelhető az ügyfél elégedettség is.

OmniPCX Call Center (OXO Connect)

Az OmniTouch Call Center Office lehetővé teszi viszonylag nagyobb mennyiségű bejövő hívás professzionális kezelését közvetlen kapcsolással vagy várakozási sor közbeiktatásával. A hívások különböző szempontok (hívó szám, hívott szám, az automata kezelő menürendszerében választott menüpont) alapján maximum 8 operátori csoport között oszthatók el. Az operátori csoportokon belül lehetőség nyílik az operátorok egyenletes terhelését biztosító híváselosztás megvalósítására is.

Előnyök

A későbbiekben is bővíthető megoldások

Az Alcatel-Lucent Contact Center megoldásai könnyedén bővíthetők, így a későbbiek folyamán is könnyedén igényeire szabhatja azokat.

Hatékony ügyfél kommunikáció

A rendszer kiváló megoldásainak köszönhetően növelhető az ügyfél elégedettség, könnyedebbé válik az ügyfélszerzés, így növelve vállalata profitját.

Átlátható ügyfél visszajelzés

A Contact Center lehetővé teszi a visszajelzések átláthatóságát, feldolgozását, a vevői igényekre és megkeresésekre adandó minél gyorsabb válaszadást.

Intelligens útvonaltervező

Növekvő ügyfél elégedettség a gyors és profi kiszolgálásnak köszönhetően: az intelligens útvonaltervező a hívót ahhoz a dolgozóhoz irányítja, akivel legutóbb is beszélt. Az ügyfelek azonosítása meghatározott adatok alapján történik, így azok az általuk preferált módon léphetnek kapcsolatba a vállalattal. (telefon, e-mail, sms, fax)

Feltölthető adatbázisok

Az Alcatel-Lucent Contact Center megoldásai lehetővé teszik a külső rendszerekből történő adatbázis integrációt.

Erőforrás optimalizálás

Elősegíti az együttműködést a contact center dolgozók és a szakképzett back-office szakértők között a vállalkozás egészében, emellett lehetőség van a teljesítmény nyomon követésére is.

A kimenő és bejövő call center funkciók kombinálhatósága

A rendszer képes kimenő hívás generálására, amikor nem érkezik bejövő hívás, így növelve a hatékonyságot.

Ügyfélélmény növelése

Az ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon, chaten, faxon, SMS-en és e-mailen keresztül történik, ami az ügyfél számára is lehetővé teszi az általa preferált módon történő kapcsolatteremtést.

Funkciók

A megkeresések rendszerbe szervezése

A hívások és üzenetek sorba rendszerezhetők a beprogramozott szabályok szerint, így biztosítva a contact center dolgozói számára a hatékonyabb időgazdálkodást.

Bejövő hívások multimédiás kezelése

A contact center a bejövő hívások professzionális kezelésével biztosítja, hogy az ügyfelek minden alkalommal azonnal a legalkalmasabb erőforráshoz jussanak.

Kimenő kampány kezelés

A hatékony contact center megoldás olyan technológiával rendelkezik, amely lényegesen megkönnyíti az ügyfélszolgálat és az operátorok munkáját. Emellett az értékesítési célú kimenő hívások is hatékonyabban menedzselhetőek segítségével.

Részletes statisztikák

Részletes statisztikák készíthetők mind a kimenő, mind a bejövő megkeresések esetén. Lekérdezhető, hogy az egyes dolgozók mennyit dolgoztak, illetve a fogadott hívások aránya is könnyen elérhető.

A fontosabb közösségi oldalak információinak kezelése

Az Alcatel-Lucent My IC Social Networks alkalmazása lehetővé teszi, hogy a gyártó OXO ConnectRCE megoldásának segítségével és a Microsoft Outlook használatával egyetlen névjegyzékben tárolhatjuk és láthatjuk a különböző közösségi oldalakon lévő kapcsolatainkat, illetve a hozzájuk tartozó jelenléti információkat.

AZ ÖN TERMÉKMENEDZSERE PÁLINKÁS PÉTER!

Telefonszám:  +36 (1) 452 2726
E-mail: palinkas.peter@young.hu 

Ajánlatkérés vagy kérdés esetén keresse kollégánkat!

Termék katalógus

TörlésKijelöltek összehasonlítása