Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Jusan

CONTACT CENTER MEGOLDÁSOK – FIDELITY CONNECT

A Fidelity Connect egy fejlett és költséghatékony Contact Center megoldás, amelynek célja a telefonos figyelem és a szolgáltatás minőségének javítása, a le nem kezelt hívások számának csökkentése és a contact center tevékenységéről szóló statisztikák készítése. A Fidelity több mint 20 ország piacán jelen lévő, kipróbált megoldás, amely nagy mennyiségű hívást, e-maileket és csevegést is kezelhet. Integrálható a CRM és az ERP megoldásokba. A Fidelity Telemarketing opció felhasználható kimenő hívási kampányok egyszerű és hatékony előállítására.

PROFESSZIONÁLIS HÍVÁS HANGRÖGZÍTÉS – RECALL

Az ügyfelekkel folytatott telefonos interakciók rögzítésének képessége egyre több szervezetnél elengedhetetlen, nemcsak a hatályos jogszabályok és magatartási kódexek betartása, de a tranzakciós adatok kezelésének optimalizálása érdekében is. A Jusan Recall rendszerben a hívásfelvételek lehetővé teszik a kritikus beszélgetések mentését és megosztását, megelőzik vagy megoldják a vitákat, felismerik a fenyegetéseket és csalásokat, segítik az új ügyfélszolgálati munkatársak képzését és javítják a szolgáltatás minőségét. A Jusan Recall felvételek az elkészítésük után gyorsan és egyszerűen előkereshetők, kiváló hangminőségűek és titkosíthatók, valamint védettek az illetéktelenekkel szemben.

AUTOMATIKUS HANGVÁLASZ – IVR MEGOLDÁS

A Jusan Intelligence Voice Response professzionális megoldásaival új szintre emelhető az automatizált ügyfélkommunikáció. Kezeli a hívásokat, és könnyedén felajánlja az ügyfeleknek a kívánt szolgáltatást. A SMART IVR beszédfelismerési funkciókkal, intelligens útválasztási fákkal, automatizált felmérésekkel és megbeszélések ütemezésével is rendelkezik. Automatizált felmérések készíthetők a szolgáltatás minőségének és az ügyfelek elégedettségének mérésére. (Automatic Survey). Nagy teljesítményű telefonos tárcsázó szoftver is rendelkezésre áll (DialXpress), amelynek célja a hívások automatizálása névjegyzékből, nagyobb adatbázisból és előre rögzített üzenetek lejátszása. A „Fonomail On Call” hívások automatikus átadására képes az ügyeletes személyzet számára, így ideális a sürgősségi szolgálatokhoz és a nap 24 órájában, a hét minden napján.
A Jusan virtuális szerver alapú contact centerek, ügyfélszolgálati szoftverek piacán működő világcég, mely 40 éves tapasztalattal rendelkezik a telekommunikációs szektorban. Több mint 40 országban van jelen, és vezető piaci szereplők tanúsításaival rendelkezik. Szorosan együttműködik olyan vezető telekommunikációs gyártókkal, mint például az Panasonic vagy az Alcatel-Lucent Enterprise. A Jusan contact center, professzionális hívás hangrögzítési illetve IVR megoldások az igényektől függően külön-külön is megvásárolhatók, egymáshoz illeszthetők. A Jusan szoftveres megoldást kínál, melynek alapfeltétele az ügyfél biztosítson virtuális szerver környezetet, ezzel biztosítva az önálló, zárt rendszert. A Jusan szolgáltatásai bérelhetők, licencelhetők.

AZ ÖN TERMÉKMENEDZSERE NAGY KRISZTIÁN!

Telefonszám:  +36 (1) 452 2649
E-mail: nagy.krisztian@young.hu 

Ajánlatkérés vagy kérdés esetén keresse kollégánkat!

Termék katalógus

TörlésKijelöltek összehasonlítása