Fontos tájékoztatás!
FRISS INFORMÁCIÓ! (2016. január 22.)
Az előzetes információknak
megfelelően az OmniPCX Office szoftverek következő frissítései már elérhetők:
R4.10/066.001
R5.10/077.001
R6.10/054.001
R7.10/101.001
R8.20/091.001
R9.20/078.001
R10.1/046.001
R10.2/031.001
(Bár az R4.10/066.001, R5.10/077.001, R6.10/054.001, R7.10/101.001, R8.20/091.001 esetében már nem él a gyártói technikai támogatás, a hiba jellege miatt, ennek figyelembevétele nélkül kezelte az Alcatel-Lucent a problémát.)
A szoftverhibával szintén érintett R3.10/061.001 javított verziója várhatóan 2016. február 12-én érkezik, azonban a már kifutott R1 és R2 verziókra nem várható frissítés, azokat nem javítja a gyártó.
A korrigált szoftververziók installálása csak abban az esetben szükséges, ha Ön használja az OXO (CDR) tarifaszolgáltatást, és szükséges a pontos hívásidőre vonatkozó adat.
FRISS HÍREK! (2016. január 11.)
A gyártó legfrissebb információi szerint már elérhetőek a R9.20/078.001 és R10.1/046.001 szoftverfrissítései,
valamint a korábbi tájékoztatásoknak megfelelően, január 15-én
megérkezik a megoldás a következő szoftververziókhoz is:
R10.2/031.001
R6.10/054.001
R7.10/101.001
R8.20/091.001
FRISS HÍREK! (2016. január 7.)
A gyártó nyilatkozata alapján a hibát kiküszöbölő, hivatalos OmniPCX Office
szoftverfrissítések elérhetők lesznek a szokott csatornákon:
R9.20/078.001 2016. január 8-tól
R10.1/046.001
2016. január 8-tól
R10.2/031.001
2016. január 15-től.
A gyártótól kapott információk folyamatosan frissülnek, amiről
tájékoztatjuk Önöket.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni,
hogy az Ön által használt Alcatel-Lucent
OmniPCX Office típusú alközpontban szoftverhibát fedeztünk fel, melynek
következtében 2016.01.01.-től kezdődően a telefonközpont által továbbított tarifa adatokban a beszélgetés ideje
hibásan - 24 órával hosszabban - kerül megjelenítésre.
A hibát az
Alcatel-Lucent, mint gyártó is detektálta, a javítását megkezdte.
A hibát jeleztük a gyártónak, a javítás módjáról és
részleteiről az Alcatel-Lucent-től kapott információk alapján nyújtunk
tájékoztatást.
A hiba kijavításáig
javasoljuk, hogy a front office/tarifikációs szoftverben helyesbít(es)sék az
adatokat.
További kérdéseivel, kéréseivel kérjük forduljon
kollégáinkhoz bizalommal!
Az okozott
kellemetlenségért szíves elnézését kérjük!
Budapest,2016.01.06.