Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Fontos tájékoztatás!

2016. január 11.
Szoftverhiba az Alcatel-Lucent OmniPCX Office típusú alközpontban. FRISS INFORMÁCIÓ!

FRISS INFORMÁCIÓ! (2016. január 22.)


Az előzetes információknak megfelelően az OmniPCX Office szoftverek következő frissítései már elérhetők:

 

R4.10/066.001

R5.10/077.001

R6.10/054.001

R7.10/101.001

R8.20/091.001

R9.20/078.001

R10.1/046.001

R10.2/031.001

(Bár az R4.10/066.001, R5.10/077.001, R6.10/054.001, R7.10/101.001, R8.20/091.001 esetében már nem él a gyártói technikai támogatás, a hiba jellege miatt, ennek figyelembevétele nélkül kezelte az Alcatel-Lucent a problémát.)   

A szoftverhibával szintén érintett R3.10/061.001 javított verziója várhatóan 2016. február 12-én érkezik, azonban a már kifutott R1 és R2 verziókra nem várható frissítés, azokat nem javítja a gyártó.

A korrigált szoftververziók installálása csak abban az esetben szükséges, ha Ön használja az OXO (CDR) tarifaszolgáltatást, és szükséges a pontos hívásidőre vonatkozó adat.



FRISS HÍREK! (2016. január 11.)

A gyártó legfrissebb információi szerint már elérhetőek a R9.20/078.001 és R10.1/046.001 szoftverfrissítései, valamint a korábbi tájékoztatásoknak megfelelően, január 15-én megérkezik a megoldás a következő szoftververziókhoz is:

            R10.2/031.001

            R6.10/054.001

            R7.10/101.001

            R8.20/091.001       




FRISS HÍREK! (2016. január 7.)

A gyártó nyilatkozata alapján a hibát kiküszöbölő, hivatalos OmniPCX Office szoftverfrissítések elérhetők lesznek a szokott csatornákon: 

            R9.20/078.001 2016. január 8-tól

            R10.1/046.001 2016. január 8-tól

            R10.2/031.001 2016. január 15-től.    

A gyártótól kapott információk folyamatosan frissülnek, amiről tájékoztatjuk Önöket. 




Tisztelt Ügyfelünk!

 

Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy az Ön által használt Alcatel-Lucent OmniPCX Office típusú alközpontban szoftverhibát fedeztünk fel, melynek következtében 2016.01.01.-től kezdődően a telefonközpont által továbbított tarifa adatokban a beszélgetés ideje hibásan - 24 órával hosszabban - kerül megjelenítésre.

 A hibát az Alcatel-Lucent, mint gyártó is detektálta, a javítását megkezdte.

A hibát jeleztük a gyártónak, a javítás módjáról és részleteiről az Alcatel-Lucent-től kapott információk alapján nyújtunk tájékoztatást.

A hiba kijavításáig javasoljuk, hogy a front office/tarifikációs szoftverben helyesbít(es)sék az adatokat.

További kérdéseivel, kéréseivel kérjük forduljon kollégáinkhoz bizalommal!

Az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük!

 

Budapest,2016.01.06.    

      

   

További híreink

Panasonic áremelkedés
2016. január 7.
Áremelkedés a Panasonic alközpontos termékek körében
Ünnepi nyitva tartás
2015. december 7.
Új szintre lépett az Alcatel-Lucent Enterprise OpenTouch megoldása
2015. november 26.
Az Alcatel-Lucent Enterprise bemutatta legújabb OpenTouch megoldását, mely az NFC képességgel, a Contactless Call Shift és a OpenTouch Conversation Web funkcióival, valamit integrációs lehetőségeivel kivételes és személyre szabott üzleti kommunikációt és felhasználói élményt biztosít.
TörlésKijelöltek összehasonlítása