Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Cégbemutató

Bevezető

A Young B.T.S. Kft. 1992-es jogelődjének megalakulása óta az információtechnológiai és a távközlési ipar egyik legstabilabban fejlődő vállalata, amely mára már az iparág vezető középvállalatai közé emelkedett. A visszatérő partnerek száma meghaladja az 1000-et, míg a cég pénzügyi stabilitása kiemelkedő a hazai hasonló profillal rendelkező vállalatok között.

Küldetésünk
 
A Young B.T.S. Kft. alapvető küldetése az, hogy hosszú távú, tartós kapcsolatoon keresztül, partnerei, vevői - az információs és üzleti kommunikációs piacon felmért - valódi szükségleteit megfelelő, egyszerű, gyors megoldással teljes mértékben kielégítse, miáltal meghatározó piaci részesedést ér el, így nyereségesen, kiegyensúlyozott anyagi és szellemi fejlődésben, partnerei és munkatársai megelégedettségére tevékenykedik.

Vállalati filozófia

A vállalatnak és a munkatársainak nem származhat (üzleti) haszna abból, amiből másnak (üzleti) kára származik.
 
A vállalat csak olyan eszközt, szolgáltatást adhat el partnereinek, vevőinek, amire azoknak valóban szükségük van.

Profil

A mindvégig 100%-os magyar tulajdonban lévő Young B.T.S. Kft. jogelődje, a Young Bt. 1992-ben kezdte meg működését azzal a céllal, hogy a magyarországi telekommunikációs piacon jelen lévő hasonló cégeknél jobb, teljesebb körű szolgáltatást nyújtó, a vevők igényeire és szükségleteire jobban odafigyelő, tudatosabb vállalkozás jöjjön létre.

Árbevétel

A cég kiegyensúlyozott stabil növekedési pályán mozog, melynek eredményeképpen a vállalat árbevétele 2008-ban elérte az 1,6 Milliárd forintot.
 
A 2009. évi globális gazdasági helyzet átalakulása természetesen hatással volt a vállalatra, de az elmúlt években is a milliárdos forgalmú cégek között tudhatta magát, mindvégig megőrizve nyereségességét. 2018. évi árbevételére vonatkozóan üzleti tervének megalkotásakor ismét növekedést célzott meg.
 
 
Tevékenységi kör
 
A cég alapvetően távközlési és infokommunikációs termékek kis- és nagykereskedelmével, telepítésével és szervizelésével foglalkozik, jelentős piaci részesedést szerezve az Alcatel-LucentPanasonic2NAllied TelesisExcel-NetworkingCanovateAMP, DSR, PolycomAPC/MGEPlantronicsCisco, Ascom stb. info- és telekommunikációs termékek forgalmazásának, ill. szervizelésének területén. Tevékenységét - közel 500 tagot számláló aktív viszonteladói hálózatán, ill. szerviz partnerein keresztül - Magyarország egész területére, ill. részben a környező országokra is kiterjesztette, jelenleg 34 munkatárssal rendelkezve. 
 
Mára az ajánlott szolgáltatások és termékek köre felöleli a professzionális telekommunikációs piac teljes körét (VoIP rendszerekContact Centerek, IVR és CTI megoldásokadatközponti hűtési komponensek, stb.), az aktív/passzív hálózati elemeken, és kábelezési rendszereken át az oktatásig, valamint az átalánydíjas karbantartásig. A kizárólagosan képviselt termékek (pl. GSM adapterekpasszív és aktív hálózati eszközök) eladási aránya az utóbbi időben egyre növekvő részarányt mutat.

A cég alaptevékenységét a kereskedelem alkotja (Kereskedelmi és Marketing Szervezet - KMSz).

A kereskedelmi tevékenységen belül a legnagyobb részt a nagykereskedelem képviseli, az árbevétel közel 70%-át generálva. A vállalat közép és hosszú távú célja tudatosan és szervezetten menedzselni a viszonteladói piacot, a piac és a résztvevők folyamatos fejlesztése mellett. A cég a közel 500 tagot számláló aktív viszonteladói hálózatán, ill. szerviz partnerein keresztül az ország egész területét lefedi.

A nagykereskedelmi tevékenységre épül a komplex nagyvállalati végfelhasználói értékesítés, amely tevékenység az árbevétel közel 25%-át teszi ki. Ennek keretében a rendkívül összetett, a mai modern nagyvállalati elvárásoknak megfelelő call és contact centerek, IVR rendszerek telepítésétől kezdődően, alkalmazások (CTI) és adatbázisok illesztése, nagysebességű és megbízhatóságú hang és adathálózatok építése, hangkommunikációs rendszerek telepítése, IP technológiára épülő megfigyelő és behatolás jelző rendszerek installálása mellett, a naprakész és professzionális ügyfélszolgálati támogatás jelenti a vállalat dinamikusan bővülő üzleti tevékenységét. Mára az élvonalbeli technológiai szállítók termékei mellett az ajánlott szolgáltatások köre is felöleli a professzionális telekommunikációs piac teljes spektrumát a helyszíni ügyfél oktatástól kiindulva a 7/24 órás átalánydíjas karbantartásig.
 
A Kereskedelmi és Marketing Szervezet (KMSz) ügyfélszolgálata látja el a kiskereskedelmi vevők kiszolgálását a vállalat által forgalmazott telekommunikációs készülékekkel és az azokhoz tartozó kellékanyagokkal együtt, ill. emellett ellátja a cég által forgalmazott eszközök garanciális és azon túli szervizelésének ügyfélszolgálati feladatait is.
 
Kereskedelmi és Marketing Szervezet felépítése - piaci szegmensek

Partnerek - Indirekt értékesítés (disztribúció és nagykereskedelem):

A nagykereskedelmi tevékenység folyamán a Kereskedelmi Szervezet a céggel kapcsolatban álló viszonteladó partnerek igényeinek, szükségleteiknek komplex kiszolgálását valósítja meg, magas szintű műszaki és logisztikai támogatás mellett.

A cég a Viszonteladó partnerei által lefedi az ország teljes területét, miközben nagy mennyiségben raktáron tart készülékeket, tartozékokat, kellékeket és kiegészítőket közel 50 gyártótól. (alközpontokIP, digitális és analóg telefonokfaxokmobil interface-ek és VoIP adapterek,switchek, WiFi megoldások, kábelek, csatlakozókrack szekrények, akkumulátorok, tartozékok, kellékanyagok, stb.)
 
A cég filozófiájából fakadóan, mindig is törekedett arra, hogy ne egyszerű doboz tologató "disztribútor" legyen, hanem hozzáadott értéket teremtsen, minél magasabb szinten kielégítve partnerei szükségleteit. Így a tevékenység az alapnak tekinthető kereskedelmen kívül - többek között - felöleli az alábbiakat:

Egyéni ügyfelek - direkt értékesítés (kiskereskedelem és szerviz):

Lakossági ügyfeleink részére kiskereskedelmi üzletet és webáruházat tartunk fenn, ahol a vezetékes telefonkészülékek,kisközpontokotthoni hálózati eszközök (vezetékes és vezeték nélküli routerek, switchek, hálózati kártyák), valamint irodatechnikai berendezések (fénymásolók, faxok, multifunkciós készülékek) és tartozékaik nagy választékával állunk vevőink rendelkezésére.
 
A kiskereskedelmi tevékenységünk folyamán a Műszaki Ágazat látja el a vállalat által forgalmazott telekommunikációs berendezések (pl. Panasonic, Philips, Canon faxok és telefonok stb.) garanciális és azon túli szerviztevékenységének ügyfélszolgálati feladatait, ill. az új készülékek és az azokhoz tartozó kellékanyagok, kiegészítőik kiskereskedelmi forgalmazását is.

Vállalati ügyfelek - direkt értékesítés (Üzleti kommunikáció):

A közép- és nagyvállalati ügyfeleknek történő értékesítés folyamán a Kereskedelmi és Marketing Szervezet célja a meghatározó (nagyvállalati üzleti kommunikációs) piaci szerep elérése mellett, a meglévő tevékenységek és ügyfelek körültekintő - a piac számára is értékelhető - védelme, az esetleges konfliktusok kezelése:
 
A Kereskedelmi és Marketing Szervezet a közép- és nagyvállalati ügyfeleinek történő értékesítés folyamán komplex telekommunikációs megoldásokat kínál (nagysebességű hang- és adathálózatok kiépítésétől kezdve a telekommunikációs és IT berendezések értékesítésén át a különböző szervizszolgáltatásokig), a közép és nagyvállalatok igényeinek professzionális kiszolgálását tűzve ki célul maga elé.
 
Az alapítás óta (1992/1995) eltelt években, évtizedben felgyülemlett kereskedelmi, műszaki, logisztikai és szervezési tapasztalat és tudásanyag képessé teszi a céget arra, hogy megbízhatóságával és hozzáértésével kivívja ügyfelei hosszú távú bizalmát, elismerését.
 
A Kereskedelmi és Marketing Szervezet alapvető célkitűzése, hogy a professzionális integrált rendszerek értékesítésével, telepítésével és folyamatos karbantartásával hozzájáruljon a cég közép- és nagyvállalati ügyfelei hatékonyságának és versenyképességének növeléséhez - valódi megoldásokat kínálva a valódi igényekre.

A kínált megoldások felölelik az alábbi területeket:

  • Strukturált réz és optikai hálózatok tervezése és kivitelezése (projekt menedzsmenttel, rendszer garanciával)
  • Alközponti rendszerek (hagyományos + IP) és kiegészítőik (GSM és VoIP átjárók, hangrögzítők, alközponti kaputelefon rendszerek, stb.) üzembe helyezése, programozása, karbantartása
  • Meglevő alközponti rendszerek (Alcatel-Lucent, Panasonic, Unify, Bosch-Tenovis, Ericsson) eseti és átalánydíjas javítása, üzemeltetése
  • Alközponti és hálózati menedzsment platformok, díjszámláló szoftverek installálása, rendszeradminisztrátorok betanítása
  • Allied Telesis, Alcatel-Lucent, Cisco és egyéb aktív eszközök értékesítése, telepítése
  • DECT rendszerek és vezeték nélküli (WIFI) hálózatok tervezése és kivitelezése
  • Kommunikációs alkalmazások (IP Softphone, CTI, egységes üzenetkezelés, IM, stb.) telepítése, testre szabása, meglevő rendszerekbe való integrálása
  • Call és Contact Centerek, IVR megoldások kulcsrakész kialakítása, operátorok és supervisorok oktatása
  • Tárgyalótermek, konferenciatermek berendezése
  • Meglevő réz és optikai hálózatok fizikai paramétereinek mérése, adathálózatok VoIP auditja
  • Irodatechnikai berendezések (nyomtatók, faxok) üzembe helyezése, szervizelése
  • Fejbeszélők és egyéb vizuál és audio kiegészítők telepítése
  • Távközlési tanácsadás (kommunikációs rendszerek auditálása, közvetlen és közvetett távközlési költségek optimalizálása, stb.)
  • Megoldásainkról bővebben itt kérhet információt.

Kereskedelmi és Marketing Szervezet - elvi felépítés

Piaci helyzetkép

A hazai távközlési szolgáltatói és üzleti kommunikációs piac évről-évre dinamikusan fejlődik a hazai szakmai tudásnak, háttérnek és az üzleti szegmens komplex elvárásainak és kihívásainak köszönhetően, összhangban a világban tapasztalható általános trendekkel. A kialakuló új erővonalak a magyarországi telekommunikációs cégeket is folyamatos fejlődésre, váltásra kényszerítik, amelyek közül a tudatosabb vállalkozások tervszerű pályát követnek, miközben a piaci szereplők egy jelentős része még mindig csak passzív résztvevője a fejlődésnek, míg egy másik csoportja versenyképességüket vesztve végleg eltűnik, vagy más iparágban folytatja tevékenységét.
 
Az elmúlt évek során ennek a folyamatnak a keretében a Young B.T.S. Kft. fejlődési szakaszának abba a periódusába lépett (integrációs fázis), amelynek során a szervezeti átalakulás teljesen új dimenziókat nyithat meg a cég számára, miközben teljesen új minőségű együttműködés jelenik meg a cég szervezetén belül a munkatársak és a cég és ügyfelei között, a tervezett és tudatos szervezetfejlesztésnek köszönhetően. A folyamat eredményeként a cég egyike azoknak az aktív, meghatározó magyarországi telekommunikációs kiszolgáló vállalatoknak, amelyek magukban hordozzák annak esélyét, hogy - idővel - ezek között első lehet a hazai piacon.
 
Napjainkban a szakmai környezetet, az üzleti felhasználókat és a végfelhasználókat is egyre jobban foglalkoztatják a távközlés (infokommunikáció) általános kérdései, fejlődési irányai, hiszen az üzleti és privát környezetet is egyre jobban befolyásolja és átszövi a telekommunikáció és az informatika számos alkalmazása, illetve e területek integrációja. Ebben a gyorsuló folyamatban a Young B.T.S. Kft. piaci kihívásai hasonlóak a világon másutt működő szakmai vállalkozások stratégiai lépéskényszereihez, miközben az út, amelyen a vállalat jár összhangban van a cég szellemi, szociális és gazdasági célkitűzéseivel.
 
TörlésKijelöltek összehasonlítása