Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

ALE RAINBOW: TÁVMUNKÁRA TERVEZVE!

2020. március 14.
Elképesztő gyorsasággal kell kisebb-nagyobb vállalatok tíz és százezreinek átállni a napokban távmunkára, home office-ra szerte az országban és a világban. Az Alcatel-Lucent Enterprise Rainbow rendszere sokuknak kínálhat azonnali hatékony megoldást a vezetékes telefónia exportálására, mivel ezzel a platformmal elképesztő mennyiségű és minőségű céges kommunikációs eszközt és feladatot lehet „hazavinni” és biztonságosan, stabilan működtetni távol az irodától.

Csapataink harcban állnak a home office frontokon

Az IT és telekommunikációs szakemberek egyik napról a másikra frontvonalba kerültek, és vért izzadva próbálják meg évek vagy akár évtizedek műszaki elmaradásait rövid idő alatt pótolni. Tízesével viszik haza a boltokból a laptopokat, mivel az ezidáig leginkább kiváltságos kollégák kényelmi funkciójának és „béren kívüli juttatásának” számító home office és távmunka lehetőség szempillantás alatt a vállalatok és vállalkozók túlélésének záloga lett. A céges rendszergazdáknak nem csak az egyes munkahelyek számítástechnikai infrastruktúráját kell a civil otthonokba exportálni, de nem feledkezhetnek el a vezetékes telefonhálózatról sem, amely sok cégnél rendkívül fontos és nélkülözhetetlen funkciókat lát el és nem pótolható egyszerű okostelefonokkal. Eközben az így szétszóródott vállalatnak fenn kell tartania a vállalat stabil működését és kultúráját. A feladat óriási, és hatékony, működő és biztonságos megoldásokra van szükség, azonnal!

Mire jó a RAINBOW?
A Rainbow első látásra egy kellemes felületű chatprogram, amely ott van az alkalmazottak mobilján applikációként és a laptopon is futó programként, és felhő alapon működik. Már a mindennapi asztali használat során tökéletesen kiegészíti az irodai telekommunikációs alapinfrastruktúrát, a levelezést, a telefonálást, hírek, információk és fájlok megosztását a kollégákkal.

A Rainbow valódi erejét akkor tapasztaljuk meg először, amikor ellépünk az asztalunktól, beülünk egy előadóba, elhagyjuk az irodát és elmegyünk egy ügyfélhez vagy egy kávézóba, ahol nincs nálunk valamelyik eszközünk, csak mondjuk az okostelefonunk vagy csak a laptopunk.

A Rainbow tökéletes megoldás arra, hogy az egész céges vezetékes telefonhálózatot otthagyjuk a bezárt irodában, és otthon a Rainbow felületén keresztül mégis mindent úgy lehet működtetni, mintha benn lennék a munkahelyen! A hagyományos email levelezést meghagyja más platformoknak, a Rainbow ugyanis elsősorban a hang és videó kommunikációra koncentrál, a rövid chatek, projekt chatcsoportok (bubble) és hírfolyamok (channel) nagymestere. A partnerlista itt értelemszerűen a cég teljes állománya, de esetenként bevonhatók az eszmecserébe külső partnerek és egyének is, és egyes nyilvános channelekre feliratkozhatunk, így követhetjük nagyobb világmárkák, más cégek tevékenységeit is. Minden kollégához minden céges mobil és vezetékes asztali mellék felvihető a rendszerbe, mindenki bevonható telefon és videokoncerencia hívásba, attól függően, hogy éppen rendelkezésre áll-e az eszközön kamera. A Rainbow-val ezen felül fájlokat is megoszthatunk egymással, melyek egy felhő alapú tárhelyre kerülnek, és onnan később újra előhívhatók.

Miért a RAINBOW-t válasszam?

A Rainbow telepítése egyszerű, IOS és Android mobilra is egyaránt. Böngészőből is indítható a https://web.openrainbow.com/ oldalról, így aztán bárhol a világon, ha az ember leül egy számítógép elé, ott titkosított módon be tud lépni a rendszerbe, és használni tudja a házon belüli céges eszközöket kommunikációra. A Rainbow minden eszközön titkosított kommunikációt és adattárolást biztosít.

A Rainbow hibrid felhőt kínál, amely kihasználja, és felturbózza a korábbi vagy leendő, alközponti telefonos rendszerekbe történő beruházásokat, nem pedig feleslegessé teszi azokat, különösen a jelenlegihez hasonló vis maior esetek esetén, amikor egy komplett vezetékes telefonhálózatot kellene hazaexportálni. Egyszerűen összekapcsolja a meglévő alközponti készülékeket a felhővel, és biztosítja az egységes jelenlétet, hívás-fogadást, átirányítást az asztali telefonból, softphone képességeket és multimédiás konferenciát.

A Rainbow korlátlan testreszabási lehetőségeket is kínál, számos fejlesztő számára nyitott API-kkal. A Rainbow felhő szolgáltatásai integrálhatók egy weboldalba (például egy ügyfélportálba az értékesítési vagy támogató csoportok elérése érdekében), vagy integrálhatók egy mobilalkalmazásba, hogy közvetlen kapcsolatot biztosítsanak a végfelhasználókkal. Telepítés során integrálható az Outlook levelezőbe is, bővítményként.

Milyen szolgáltatási csomagokat kínál a Rainbow?

Rainbow Essential: Ingyenes, a Rainbow Essential bárki számára elérhető, aki korlátlan ideig szeretné kipróbálni a Rainbow-t (nincs SLA). Az Essential előfizetés bármilyen prémium előfizetéssel összevonható, optimalizálva a megoldás költségeit az egész szervezet számára. Az Essential csomag azonban még nem alkalmas a céges vezetékes IP telefon integrálására.

Rainbow Business: Egy felhasználóra szóló előfizetés. Olyan személyeknek és csapatoknak szól, akik javítani akarják napi kommunikációjukat cégen belül vagy azon kívül, mozgás közben vagy távmunkában, home office-ban. Ez a szint már alkalmas a céges vezetékes IP telefon integrálására.

Rainbow Enterprise: Ez a felhasználói előfizetés magában foglalja a Rainbow Business összes szolgáltatását, a videokonferenciákkal és kibővített fájltárolással, valamint a többoldalú együttműködésen alapuló szolgáltatásokkal, és irodai eszközök integrációjával, beleértve a Microsoft O365-t és Google Suite-t.

Rainbow Enterprise Conference: Felhasználói előfizetés csomag, melyben a Rainbow Enterprise szolgáltatási csomag korlátlan telefonkonferencia időt biztosít. A Rainbow Enterprise Conference felhasználói előfizetése egy évre (tizenkét hónapra) előre fizetendő. Magyarországon jelenleg még nem elérhető!

Rainbow Conference: Opcionális szolgáltatás, amelyet „pay-as-you-go” modellként javasolnak a telefonkonferenciákhoz, „price-per-minute/per-connection” módon. A találkozó szervezője lehet Rainbow Essential felhasználó, vagy prémium felhasználó, Rainbow Business vagy Rainbow Enterprise előfizetéssel. Magyarországon jelenleg még nem elérhető!

Az egyes csomagok tartalmának aktualitásairól a https://www.openrainbow.com/en/offers  oldalon lehet tájékozódni.

Most három hónapig ingyenesen elérhető az Enterprise License!!! 

 

A Rainbow-val kapcsolatos további információkat megtudhatnak a 2020. április 2-ára szervezett OXO Connect mindenkinek: Cloud Connect, Rainbow tanfolyamunkon, továbbá Alcatel-Lucent Enterprise specialistáinktól:

Mészáros Tamás
műszaki fejlesztési vezető
meszaros.tamas@young.hu
+36 (30) 819 2772

Pálinkás Péter
kereskedelmi vezető
palinkas.peter@young.hu
+36 (1) 452 2726

További híreink

OXO Connect mindenkinek: Cloud Connect, Rainbow tanfolyam
2020. március 10.
Jelentősen felértékelődtek az elmúlt hetekben az alternatív foglalkoztatási lehetőségeket, home office-t és távmunkát is támogató telekommunikációs és technológiai megoldások. Ennek kapcsán új Alcatel-Lucent ingyenes tanfolyamot szervezünk viszonteladóinknak április 2-án!
AMIKOR A KÉNYSZER NAGY ÚR: HOME OFFICE PILLANATOK ALATT? - egy vis maior Alcatel-Lucent megoldás
2020. március 9.
„Maradj otthon „home office”-ban!” – ez a mondat lehet az elkövetkező napok és hetek legtöbbet kimondott utasítása az alkalmazottak felé a koronavírus járvány miatt. A „home office” számos iparágban kézenfekvő megoldás lehet, de ehhez az otthoni munkahelynek sok esetben tökéletesen kell ...
Bemutatkozik az UNV PRIME II sorozat
2020. március 8.
Az UNV újragondolta PRIME sorozatát, melyet további négy alsorozatra bontott. Most a Prime II-be tekintünk be, melynek legfőbb tulajdonsága a LightHunter technológia támogatása. A LightHunter technológia és a 4MP-es felbontás kombinációjával ezek a kamerák jobb képminőséget érhetnek el gyenge ...
TörlésKijelöltek összehasonlítása