Panasonic – IP kommunikációs szerverek – KX-NS500
Jobb kommunikáció, nagyobb hatékonyság
Az Ön cégénél is kiváló minőségű kommunikációs technológiára van szükség? Olyan megoldásra, amely támogatja a napi működést és képes együtt nőni a vállalattal? Olyan kivételesen megbízható rendszerre, amely kedvező áron beszerezhető és gyorsan telepíthető?
Ha így van, a Panasonic új KX-NS500 egységes kommunikációs platformja a tökéletes megoldás az Ön számára!
A KX-NS500 intelligens hibrid alközpont költséghatékony hagyományos rendszer max. 250 fős vállalatok számára. Rugalmasan, a konkrét követelményekhez igazodva konfigurálható és bővíthető. A fejlett funkcionalitású KX-NS500 alapkiépítésben hat analóg fővonallal, valamint 16 analóg és 2 rendszer mellékállomással rendelkezik, amelyek száma bővítőegységekkel 128-ra növelhető. Beépített alkalmazásokkal (call center megoldás, mobil megoldás és hangposta rendszer) javítja a munkavégzés rugalmasságát és hatékonyságát, és növeli az ügyfélelégedettséget.
A KX-NS500 akkor is ideális megoldás, ha IP-kommunikációs megoldásra kíván átállni. Az új platformmal gyorsan és egyszerűen végrehajthatja a migrációt vagy kibővítheti meglévő hagyományos rendszerét 128 IP mellékig.
Professzionális jellemzők a működés támogatására
Beépített automata kezelő: A KX-NS500 standard jellemzője, hogy a kérés jellege alapján, a hangvezérelt hívásirányítás (call routing) segítségével összekapcsolja a hívó felet a megfelelő szervezeti egységgel vagy kezelővel. A kezelő távolléte esetén hangüzenet hagyására kéri fel az ügyfelet. Így Ön soha nem szalaszt el egyetlen hívást sem, és az ügyfél is mindenkor az elvárt kiszolgálásban részesül.
Továbbfejlesztett hangposta: Hangposta-rendszerré bővítve a KX-NS500 összesen 24 csatorna egyidejű rögzítésére és 400 órányi üzenet tárolására képes. A rendszer e-mailben értesíti a felhasználókat az új hangüzenetek érkezéséről. Az üzenetek csatolt fájlként is fogadhatók és továbbíthatók. Azokról a nem fogadott hívásokról is lehet e-mail értesítést kérni, amelyeknél az ügyfél nem hagyott üzenetet, így a felhasználó gyorsan felveheti a kapcsolatot a hívóval.
Beszélgetések automatikus rögzítése és biztonsági mentése: A problémák megértéséhez és az ügyfélszolgálat fejlesztési lehetőségeinek azonosításához lényeges, hogy a vállalat hozzá tudjon férni a korábbi beszélgetésekhez. A KX-NS500 hangrögzítő funkciója felhasználható az ügyfélbeszélgetések automatikus vagy manuális rögzítésére. A hangfelvétel automatikusan USB-memóriára vagy a hálózaton keresztül külső szerverre menthető.
Call Center megoldás: Egy kisebb méretű call center a kis- és középvállalatoknál is javítja a működés hatékonyságát. A KX-NS500 fejlett hívásirányítási funkciójával a felhasználó külső CTI szerver nélkül is csatlakozhat a call centerhez.
Communication Assistant (CA): A könnyen kezelhető, PC-alapú alkalmazáscsomag szerverrel vagy anélkül is használható "point-and-click" jellemzői fokozzák a kommunikáció hatékonyságát. Ilyen jellemzők pl.: hívás indítása testre szabható névjegyzékben történő keresés alapján; távoli dolgozók vagy fiókirodák telefon- vagy PC-státusának megtekintése PC-n; ügyféltalálkozók kezelése és visszaigazolása; a kollégákkal folytatott kommunikáció legmegfelelőbb eszközének kiválasztása az irodán kívülről, softphone-on keresztül.
A vállalattal együtt növekvő rendszer előnyei:
- megtakarítás a kommunikációs költségek terén
- megtakarítás a hálózati költségek terén
- alacsonyabb induló beruházás
- kisebb működési költség
- mobiltelefon-integrációs lehetőség
- asztali telefon és softphone használata ugyanazzal a telefonszámmal
- többcellás DECT-rendszer
- egyidejű hívásfogadás az azonos csoporthoz tartozó telefonszámon
Kiemelt ajánlataink
-
KX-TDA0161X, Panasonic 4 port kaputelefon kártya (NCP, TDA, TDE központokhoz) - TDA0190 szükséges19 101,-
-
KX-NS500 tápegység, Panasonic35 560,-
-
KX-NS0280X, Panasonic 4 BRI + 2 analóg mellék kártya NS1000 alközponthoz47 955,-
-
KX-TDA0173XJ, Panasonic 8 portos analóg mellék kártya (TDA100/TDE központhoz)31 750,-