Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Célpontban az ügyfélhívások: ALE IP Desktop Softphone PC-re és mobilra

2020. április 8.
Akik békeidőben intenzíven használják üzleti, asztali telefonvonalaikat (Contact Centerek, ügyfélszolgálatok), azok legfőbb igénye home office-ban, hogy az ügyfélhívást ugyanúgy tudják kezelni, mint az irodában. A Rainbow mellett számukra az IP Desktop Softphone jelenthet további megoldást!

Nem csak az Alcatel-Lucent Enterprise (ALE) Rainbow által nyújtott irodai teammunka, együttműködési lehetőség és a videokonferencia lehet hangsúlyos a home office-ba exportálás során. Céges projektcsoportokban, gyakori meetingelőknél, a menedzsmentben és olyan dolgozói csoportokban, ahol rendszeresen kihasználják a hordozható eszköz (laptop vagy az okostelefon) képességeit, nélkülözhetetlenek a Rainbow szó szerint bámulatos képességei. De számos irodai munkavégzésben ennél jóval egyszerűbb igényeket kell kielégíteni.

Ha csörög a telefon, fel kell venni!

Egy Contact Centerben, egy ügyfélszolgálaton a legfontosabb szabály, az ügyfélhívások stabil, azonnali kezelése. A hazaköltöztetett ügyfélszolgálatos munkatársak elsősorban bombabiztos telefonvonalat szeretnének, megszokott kezelőfelületet és csak másodsorban boldogok attól, hogy eszközükön mondjuk videókonferenciát tudnak indítani.

Annyira egyszerű, amennyire csak lehet

Az ALE Rainbow alkalmazás mellett az IP Desktop Softphone is igazi mentőötlet home office-ra és távmunkára! Ez ugyanis valójában nem más, mint egy ALE 8068-as üzleti asztali telefon emulálása PC-re vagy okostelefonra.

Elegendő a call szerver szabad IP mellékére irányítani ezt az IP szoftveres telefont (pont olyan IP mellékre, amelyre a fizikai telefont is tesszük!), és a PC-re vagy okostelefonra telepített IP Desktop Softphone alkalmazás ugyanazt a felületet adja, mint egy fizikai 8068 IP telefon!

Nekem a Rainbow jó vagy az IP Desktop Softphone?

A rövid válasz, hogy a Rainbow alapvetően összetettebb megoldás, hiszen az egy magasabb szintű szolgáltatás. De épp ez a lényeg, hogy nem minden kolléga munkájához van éppen szükség Rainbowra, az ő körükben az IP Desktop Softphone-nak nagyobb lehet a létjogosultsága. Az alábbi táblázatban összeszedtük a lényeges különbségeket a döntéshozatalhoz:


Pontosan milyen meglévő ALE rendszerek esetében használható az IP Desktop Softphone?

Ezeknél a rendszereknél működik:

  • OmniPCX Office R10 verzió
  • OXO Connect R2 és R3
  • OmniPCX Enterprise R10.1 vagy magasabb

Hogyan működik az IP Desktop Softphone?

A Google Play-ről letölthető PC-re és okostelefonra is.

Az alábbi videó megmutatja a felületet működés közben:

ALE IP Desktop Softphone alkalmazásban több színtéma közül is választhatunk, a videóban látott felületen ezért mások a színek:

Az ALE IP Desktop Softphone alkalmazással kapcsolatos további információkért keressék Alcatel-Lucent Enterprise specialistáinkat:

Mészáros Tamás
műszaki fejlesztési vezető
meszaros.tamas@young.hu
+36 (30) 819 2772

Pálinkás Péter
kereskedelmi vezető
palinkas.peter@young.hu
+36 (1) 452 2726

További híreink

Érintésmentes ajtónyitás 2N MOBILE KEY alkalmazással
2020. március 31.
Pár héttel ezelőtt kevesen gondolták, hogy egy egyszerű ajtónyitás is mekkora bonyodalmat jelenthet a koronavírus elleni védekezésben. Az érintésmentes ajtónyitó funkciók még mindig nem elég elterjedtek, a kódpaneles számkód bepötyögő felületeken a kórokozók pedig szabadon cserélnek gazdát. A ...
Számlázás gyorsan, egyszerűen, veszély nélkül: E-SZÁMLA
2020. március 30.
A kijárási korlátozások és járványügyi elővigyázatosság miatt a Young B.T.S. Kft. azt ajánlja, hogy kérjenek tőlünk E-SZÁMLÁT papír számla helyett azok is, akik 2019. február óta még nem igényelték.
A francia kormányzat is RAINBOW-t használ!
2020. március 26.
Lecsapott a francia államigazgatás az Alcatel-Lucent Enterprise Rainbow-ra! Nem csak a minisztériumokba és a közigazgatásba szánják az ALE kommunikációs helyfüggetlen kommunikációs platformját: a francia hadügyben is gigantikus mennyiségű klienst telepítenek gőzerővel a napokban.
TörlésKijelöltek összehasonlítása