Kommunikációs rendszerekben gondolkodunk

Panasonic Technikai Támogatás 2021

2021. január 27.
2021. február 1-től ismét a megújított Panasonic Technikai Támogatás Szolgáltatáscsomagok (PTT) az érvényesek. De miért is érdemes előfizetni a PTT-re? A rövid válasz: mert nem éri meg nem előfizetni! A hosszabb válaszért érdemes továbbolvasni.

Miért jó az, ha külön fizetünk a support-ért?

Az új alközpontok (PBX) értékesítésekor az IP penetráció tartósan 50% feletti arányban van. Ezért fontos ismerni azt az IT környezetet, ahova be kell majd illeszteni a PBX-et.
A Young BTS Kft.-nél a Panasonic Technikai támogatás nem korlátozódik kizárólag az alközpont programozására, és az azzal kapcsolatos kérdések megválaszolására, hanem segítséget tud nyújtani az IT eszközökkel kapcsolatos kérdésekben (pl. Tűzfal), hálózati analízisben, intercom eszközökkel kapcsolatos együtt működési problémákban is.
Ez utóbbi támogatás, ha nem csak elméleti szintű, hanem konkrét hibabehatárolást, vagy installációs segítség nyújtást igényel, akkor nem része a technikai támogatásnak. Viszont az ilyen segítséget kérő kollégának a választott technikai támogatás csomagban vállalt határidőn belül (SLA) tudunk segítséget nyújtani. Ez igen fontos, mert az ilyen típusú problémák (VoIP fővonal telepítése, távoli IP mellékek, mobil applikáció, stb) jellemzően telepítéskor, rendszer átadás előtt jelentkeznek, amikor fontos, hogy gyors segítséget kapjon a támogatást igénybe vevő partner.

A 2021-es évben is tervezünk további Panasonic tanfolyamokat. Ezek a jelen helyzetben on-line kívánjuk megrendezni, ahogy a 2020-as évben is.

Miben különböznek a szolgáltatáscsomagok?

Ahogy a cégek és ügyfélköreik is különböznek, úgy különböznek az elvárások a supporttal szemben is. Valaki gyors reakcióidővel vár választ és megoldást, mert saját ügyfeleivel szemben nem engedheti meg a késlekedést. Valakinek kevésbé sietős, és megelégszik a lassabb ügyintézéssel. Vannak cégek, akik kiemelten fontosnak tartják munkatársaik folyamatos képzését, így magasabb csomagra fizetnek elő, amelyben ingyen járnak a tréningek. Ezért alkottuk meg Alap és Prémium Szolgáltatáscsomagjainkat. Bármelyiket is válasszák azonban ügyfeleink, egy kivételezett csoportba tartoznak, hiszen csak a PTT előfizetők esetében

  • Része a csomagoknak a technikai támogatás.
  • Tervezhető rendelkezésre állást biztosítunk!
  • Ingyenesen értékesítést támogató oktatásokat és értékesítést támogató eszközöket, kalkulátorokat és kedvezményes programozói oktatást (alap csomag esetén 50%, prémium csomag esetében 100% a kedvezmény mértéke)
  • Elsőbbség a tanfolyamokon való részvételi szándék esetén
  • Technikai támogatás az IT környezettel kapcsolatos kérdésekben is (az Általános Szerződési Feltételek II. számú melléklete szerint)

Az egyes csomagok közti különbséget jól illusztrálja az alábbi táblázat.

Szeretnék PTT-t, hogyan lehetek előfizető?

A 2021-es Panasonic Technikai Támogatás Szolgáltatáscsomagok bármikor megköthetők év közben is, de érvényességi idejük minden esetben 2022. január 31-ig tart.
A gombra kattintva letölthető a 2021-es nyomtatvány, melyet kitöltve, aláírva, hivatalosan lepecsételve, beszkennelve elég visszaküldeni az orosz.fruzsina@young.hu email címre, és máris élvezheti Ön és cége is a Young B.T.S. kft. magas szintű Panasonic Technikai Támogatását!

A Panasonic Technikai Támogatás Szolgáltatáscsomagok listaára 2021-ben is változatlan:

  • Alapcsomag listaár: 38 700 Ft + Áfa / naptári év
  • Prémium csomag listaár: 83 300 Ft + Áfa / naptári év

Bővebb információkért keressék bizalommal Panasonic márkakmenedzsereinket:

Nagy Krisztián
termékfelelős/technikai támogató
nagy.krisztian@young.hu
Tel.: +36 (1) 452 2649

Orosz Fruzsina
kereskedelmi asszisztens
orosz.fruzsina@young.hu
Tel.: +36 (1) 452-2638

További híreink

Látványos újdonságok ALE Rainbow-ban!
2021. január 25.
Rögtön év elején kiadta idei első Rainbow frissítését az Alcatel-Lucent Enterprise. Mostantól például egyes üzeneteket fontosságuk szerint is meg lehet jelölni!
Panasonic online tájékoztatók: mit hoz a jövő?
2021. január 13.
December végén számoltunk be a Panasonic bejelentéséről: a gyártó 2029-ig befejezi telekommunikációs iparágának működtetését. A hír kapcsán rengeteg megkeresését kaptunk, és még az ünnepek előtt illetve január elejére megszerveztünk egy-egy online tájékoztatót a témában. A felmerült kérdésekről ...
Megváltozott jótállás: mire figyeljünk viszonteladóként?
2021. január 12.
Átalakultak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállási szabályok. Adunk pár jó tippet, mire figyeljenek oda viszonteladóink.
TörlésKijelöltek összehasonlítása